klopte wij bestaan ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:08 schreef Gibson88 het volgende:
Door die trails wordt het straks weer donker en is het spontaan nacht ! Terwijl dag en nacht helemaal niet bestaan__!!!
LIEG NIET, WIJ KRIJGEN ALLEMAAL VANDAAG GIF VANUIT DE VLIEGTUIGEN EN WORDEN ALLEMAAL VERGIFTIGDquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:26 schreef Plompzakker het volgende:
Het is dan wel een soort gif waar alleen jij en een paar andere debielen hier vatbaar voor lijken te zijn
Gelukkig zijn ze niet gevaccineerd, het is extra dodelijk voor gevaccineerdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:26 schreef Plompzakker het volgende:
Het is dan wel een soort gif waar alleen jij en een paar andere debielen hier vatbaar voor lijken te zijn
klopt, waarom we dit krijgen weet ik ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is zodat je de werkelijkheid niet gaat zien zoals die is, bovendien kunnen ze ermee je geheugen wissen.
Je mag niet zien hoe Nederland er in werkelijkheid uit ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:10 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, waarom we dit krijgen weet ik ook niet
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is zodat je de werkelijkheid niet gaat zien zoals die is, bovendien kunnen ze ermee je geheugen wissen.
Zie hier, daar gaan we alquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:10 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, waarom we dit krijgen weet ik ook niet
Als je dat artikel, dat de aanleiding is van je topic, nou eens even helemaal tot het einde uitleest, dan weet je ook dat dit pure onzin is wat je hier bazelt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:37 schreef Paul het volgende:
Klacht: we krijgen weer een lading gif over ons gespoten![]()
Hier in B geen eentje!quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:38 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEG NIET, WIJ KRIJGEN ALLEMAAL VANDAAG GIF VANUIT DE VLIEGTUIGEN EN WORDEN ALLEMAAL VERGIFTIGD
GIF SLAAT NIEMAND OVER
NIEMAND, HOOR JE ME? NIEMAND!
Ik dacht dat jij een communist wasquote:
Dat komt door de chemtrails dat je dat dachtquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een communist was
Jij gaat maandag 2 uur te laat komen op je werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maak je ook even een topic aan waarom de klok op zondag zomaar uit het niets een uur terug gaat? Dat de elite daar achter zit, de tag heuer-elite. Dat is de Breitling onder de elites.
Oh en een topic over verborgen boodschappen op de hagelslagverpakkingen.
thanks. de klok gaat inderdaad een uur naar het midden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij gaat maandag 2 uur te laat komen op je werk
In het Voorjaar gaat hij Voorhuid!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
thanks. de klok gaat inderdaad een uur naar het midden.
Gister je vriendin ondergespoten gr gr @Jojoortjequote:Op donderdag 27 maart 2025 08:37 schreef Paul het volgende:
Een chemtrail in je Zeeman onderbroek zeker...quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:37 schreef Paul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |