quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Althans, ik hoop dat het zijn voorkant was
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NSC plan; daarna net zoals in de VS winner takes it all
Oke gelukkig. Het gaat in ieder geval naar inwoner aantal zo te zien.quote:De districten komen overeen met de provincies en het aantal Kamerzetels dat per kiesdistrict beschikbaar is, hangt af van het aantal inwoners. Hoe meer inwoners een provincie heeft, hoe meer zetels daar te verkiezen zijn voor de Tweede Kamer. De resterende 25 zetels worden verdeeld op basis van een speciale berekeningsmethode.
* Gaat er ook even bij zittenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk er even rustig over na.
*reikt glaasje water aan
Alsof zuid holland leuk stempubliek heeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.
Klinkt als een slecht idee. Weet niet hoe ze de zetelverdelingen willen doen, maar als Drenthe net zoveel kamerleden aan mag wijzen als Zuid-Holland gaat er iets fout.
Als je niet in domme mailtjes trapt ben je ook niet de doelgroep.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
spammers zijn steeds dommer
Nja, gaat er meer om dat er een hoop problemen in Amerika weg zouden gaan als drie mensen in een leeg grasveld niet evenveel representatie hebben in de senaat als miljoenen mensen in een andere staat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof zuid holland leuk stempubliek heeft
Een collega van me heeft er eentje met dezelfde naam als een andere collega, soms best verwarrende gesprekkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er twee
Heet je collega Amerigo?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een collega van me heeft er eentje met dezelfde naam als een andere collega, soms best verwarrende gesprekken
quote:
quote:
Oogloze schapen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil twee schaapjes, Walliser Schwarznasenschafen![]()
[ afbeelding ]
I see what you did there.quote:
Die vind ze dan vast veel toffer en leuker.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe elk jaar een rondje bloesems met m'n moeder. Gaat ze dat nu ineens met m'n oom en tante doen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe elk jaar een rondje bloesems met m'n moeder. Gaat ze dat nu ineens met m'n oom en tante doen.
Nee die heeft een normale mensennaam, dat paard heeft gewoon een rare naamquote:
Nou jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Paard Jan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die heeft een normale mensennaam, dat paard heeft gewoon een rare naam
Bep?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die heeft een normale mensennaam, dat paard heeft gewoon een rare naam
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Niet op hakkenloop-les?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paard Piet, Peter, Patrick, Pepijn en Polle gaan samen op spraakles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |