Altijd genieten, nooit flexibel zijn (tenzij full pension) en als ze ziek zijn, dan is het helemaal feest.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
True.
Een vriendin had er vroeger 1. Wat een gezeik altijd
Of een Menhir !quote:
Ja, en de tandarts en de osteopaat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beest krijgt zelfs behandelingen van een chiropractor
Zie nu een paard voor me met een beugeltjequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en de tandarts en de osteopaat.
Joejoe
Zijn dit niet gewoon puli’s?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil twee schaapjes, Walliser Schwarznasenschafen![]()
[ afbeelding ]
Die zijn lekker lief!quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil twee schaapjes, Walliser Schwarznasenschafen![]()
[ afbeelding ]
Ja, hebben ze... een beksperder..quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie nu een paard voor me met een beugeltje
Een gezond paard ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een ziek paard is dus een financiele nachtmerrie
![]()
![]()
![]()
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Vertegenwoordigers van de VS zijn in Groenland schijnbaar langs de deuren gegaan om iemand te vinden aan wie de vrouw van die idioot een bezoekje kon brengen.
Ze zijn echt wereldvreemd daar
What could possibly go wrong.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje Amerikaanse politiek proberen in te voeren hier
NSC plan; daarna net zoals in de VS winner takes it allquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.
Klinkt als een slecht idee. Weet niet hoe ze de zetelverdelingen willen doen, maar als Drenthe net zoveel kamerleden aan mag wijzen als Zuid-Holland gaat er iets fout.
Ja, de BTW op brok, hooi en bodembedekking is ook lekker omhoog gegaanquote:
Zag laatst ergens een filmpje van een die ging zwemmenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaars merk. Dreadlockhondjes.
Mijn ex-schoonfamilie had er eentje. Wist alleen waar zijn voorkant zat omdat hij daarmee steeds in mijn enkels hingquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst ergens een filmpje van een die ging zwemmen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Althans, ik hoop dat het zijn voorkant was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |