quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Jooo wie het leuk vind, op sommige plekken in NL kun je nnnuuuuu weer het noorderlicht fotograferen.
Ja als ik hier het noorderlicht kan zien moet ik me zorgen gaan maken denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier eerder de oranje gloed van Rotterdam dan het noorderlicht
Hoe raadt je het?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.
Neuh, maar ik twijfel soms wel om er meer dan 1 mee te nemenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan op twee fietsen tegelijk?
Inb4 bij jou brandt het lampje ook niet zo hard
Maar goed, dat heb ik ook nooit beweerd
Interessant. Vraag me wel af waarom ze toch besluit het brandalarm uit te zetten, lijkt me onnodig voor het experiment.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-noodpakket-a4887216
Leerzaam.
Ik weet niet hoe goed je kan buigen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.
Hoeveel fietsen heb je in totaal?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik twijfel soms wel om er meer dan 1 mee te nemen
een oottootje lijkt me zonde van een parkeerplekquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik heb er verder ook 3, maar goed.. dat maakt verder niet uit
Hmm, 4 maar ik tel er eigenlijk maar 2 echt mee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel fietsen heb je in totaal?
Ben je weer aan het nadenken?quote:
Ligt er aan hoeveel parkeerplekken je hebtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
een oottootje lijkt me zonde van een parkeerplek
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.
Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer aan het nadenken?
Ik ga al te weinig uit etenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.
Zo'n Urban Arrowquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Heb je ook een bakfiets voor de caafs?
Ja dat geloven we nu niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, die heb ik niet.
Even voor de duidelijkheid
Neusjes in de windquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |