Ik doe even de aanname dat het bureau niet leeg was, voordat er een bepaald event plaats vondquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bureau is daarom altijd leeg.
Gelukkig is dat mijn enige kleine afwijking.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe even de aanname dat het bureau niet leeg was, voordat er een bepaald event plaats vond
Iets met maaiende armen enz ?
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is dat mijn enige kleine afwijking.
Ik ben altijd een zonnestraaltje inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Ja, daar sta jij wel om bekend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd een zonnestraaltje inderdaad![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar sta jij wel om bekend.
Als je zonnestraaltje opzoekt in het woordenboek, dan staat er een plaatje van jou bij.
Check.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De harde werkers zijn juist allemaal nog wakker.
Raar joh.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DGh5EzINNcE
Dit zou ik dus ook meteen spotten.
Je moet ook wel tunnelvisie hebben wil je het niet zienquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DGh5EzINNcE
Dit zou ik dus ook meteen spotten.
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uurquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een achterlijk lange dag
inb4 @:LTVDK "een dag duurt altijd 24 uur hoor"
waarna ik hemen t.z.t. in elkaar ram!
Ugh korte dagquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uur
Ugh.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop