Dat vond ik idd ook, een hele mooie manquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef BigBreg83 het volgende:
De dames vinden de vader van jordy een knappe manvooral jane. Ze hadden er net ook al grapjes over gemaakt met het eten. Dat jordy dan de stiefzoon van jane word
Jammer dat ik dat weer niet op stream heb. Had er op gehoopt en toen de sfeer tijdens het eten-maken goed zat, had ik het ook verwacht dat ze het deze avond nog even zouden uitspreken met elkaar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
mooi open gesprek
tussen sharice en matti
de heftigste emoties eraf
en dan samen praten
mooi
ik denk dat Jane gaatquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat weer niet op stream heb. Had er op gehoopt en toen de sfeer tijdens het eten-maken goed zat, had ik het ook verwacht dat ze het deze avond nog even zouden uitspreken met elkaar.
Ben blij voor Sharice, dat ze dit goed kan afsluiten en nog een paar leuke dagen kan hebben voor ze vrijdag misschien naar huis moet.
Als Jane niet gaat, maakt ze kans te winnen, want dan heeft ze blijkbaar een grote onzichtbare achterban.quote:
die al die tijd niet heeft gestemd?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als Jane niet gaat, maakt ze kans te winnen, want dan heeft ze blijkbaar een grote onzichtbare achterban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |