Ik verstond outste, hahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus ik denk dat ik officieel de armste finalist ooit ben
Jaaaaaaa gaat nu gebeurenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef Lrod01 het volgende:
De saaie mensen zijn naar bed. Kartel stream.Pleur die airfryer maar aan.
Armstequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef GayGuy het volgende:
Sorry mattie de oudste finalist oöit was koos
Heel begrijpelijk ook. Net zoals het ook heel begrijpelijk was dat Jane ging huilen toen ze haar vader zag. Jammer dat ze haar freeze niet verbrak. Ze had gewoon lak aan de geldboete moeten hebben en hem lekker beet moeten pakken. Sharice ook! En Mattheus ook bij zijn moeder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Filmpje van @:ledn81 teruggekeken, is mooi. Jordy gelijk compleet door emoties overmand, heeft geen seconde meer aan de freeze gedacht. Dat is wel mooi, heerlijk spontaan. Had ie blijkbaar ook even nodig.
Ik denk dat ik nu okk zo iets zou hebben, als, doe knuffel komt welquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk ook. Net zoals het ook heel begrijpelijk was dat Jane ging huilen toen ze haar vader zag. Jammer dat ze haar freeze niet verbrak. Ze had gewoon lak aan de geldboete moeten hebben en hem lekker beet moeten pakken. Sharice ook! En Mattheus ook bij zijn moeder.
Zeker niet als de eerste er al schijt aan zou hebben gehad. Dan mag de rest ook een knuffel. Iedereen zit daar naar te snakken. Gewoon een knuffel van iemand die echt van je houdt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu okk zo iets zou hebben, als, doe knuffel komt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
Volgens BB gaat Jane het huis vrijdag verlatenDat schrijft BigBrother???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Volgens BB gaat Jane het huis vrijdag verlatenApart dat BB dat ergens communiceertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Ja, ik had er een screenshot van moeten maken, ik kan het nu niet meer vindenquote:
Volgens BB gaat Jane het huis vrijdag verlatenWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet de officiële site van BB. Die zouden nooit de volledige namen publiceren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik had er een screenshot van moeten maken, ik kan het nu niet meer vinden
Nee klopt. Je hebt gelijk het was een post van de beheerder van BB-fans. Met een link naar een artikel van entertainment-todayquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:11 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is niet de officiële site van BB. Die zouden nooit de volledige namen publiceren.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:11 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is niet de officiële site van BB. Die zouden nooit de volledige namen publiceren.
Zo bang om zijn imago van ideale schoonzoon kwijt te raken. Als er 1 constant een masker op heeft gehad dan is hij het wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus vraagt hoe zijn actie met de cheque zou over komen
Jolien weet het niet goe
Mattheus het is ook niet zoals met Ashley vorig jaar het is mijn eigen geld
Al opquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mis wel de snacks, pannenkoeken en ander lekkers
Ze zitten vol van het eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben al snackjes gehad van de mama van Matthiequote:Op woensdag 26 maart 2025 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Bij hem twijfel ik heel vaak, nadat zijn moeder eten had gebracht vond ik zijn emotie heel oprecht. Maar hij zegt hier vaak dat ie zoveel geleerd heeft en dingen anders gaat doen etc etc en dat las ik ook online toen hij had meegedaan aan Million dollar island (of hoe dat heet) wat het allemaal weer heel ongeloofwaardig maakt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo bang om zijn imago van ideale schoonzoon kwijt te raken. Als er 1 constant een masker op heeft gehad dan is hij het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |