quote:
Gisteren ook niet gedoucht.. ik heb geen haat naar haar, ik zie wat ik ziequote:Op donderdag 27 maart 2025 08:26 schreef rinardo het volgende:
Jolien staat in de rij voor de douche, ik weet dat ze zich gewoon wast en doucht, maar er zijn een aantal die zeggen dat ze niet doucht bij deze. Het lijkt wel of BB mee doet aan de haat campagne, want sharice en Jane vol in beeld met douchen , en nu Jolien gaat douchen, beelden op binnen. Nu klaar met douchen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]naaktfoto uploaden
ik douche 3 x per week, ik ben een smeerlapquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:30 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Gisteren ook niet gedoucht.. ik heb geen haat naar haar, ik zie wat ik zie
boeit me niet wat anderen doen, gaat om de bewonersquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik douche 3 x per week, ik ben een smeerlap
Of slapen/werkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:20 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tjaaaa..... veel weggelopen jammer hoor
1 pannekoek is op het hoofd van Jane beland.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy leert Matthie hoe je pannenkoeken maakt
quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
1 pannekoek is op het hoofd van Jane beland.
[ afbeelding ]
Gmorgen Lonesomefairyquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Morning cos, ook ik lees meer mee de laatste tijd. Meer moeite met prikkels en energieniveau de laatste weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |