ofniet ?
De tegenstander altijd een grote rotschop verkopen!
honden moeten zijn aangelijnd, ten alle tijde.
Nu is hij zelf een etter en wil veel vechten.
Heeft tot nu toe alle gevechten nog gewonnen, ook van een sint bernard.
quote:Ja vind ook dat je gelijk hebt,ik denk dat als je een hond goed op kan voeden (niet ieder ras past bij iedere persoon) dat hij dit soort dingen niet doet.Hij maakt ook idd geen reclame met zijn honden,vind het ook echt zielig voor die beesten(voor die van mij nog wel zieliger hoor)dat ze een paar trappen krijgen maarja die jongen bleef in 1e instantie op zij scooter zitten en als je dan je eigen hond loslaat(altijd doen idd)maar verder niks weet je zeker dat een klein hondje van 18 daaraan dood gaat!Die jongen kwam later zijn excuse wel aanbieden en heeft wel 100x sorry gezegd,heel lief natuurlijk maarja als daar een oud vrouwtje haar hond uit aan laten is....
Op vrijdag 21 februari 2003 14:12 schreef sqlsmurft het volgende:
ai ai ai![]()
Het meest vervelende is dat dit soort hondenbezitters alle honderbezitters een hele slechte naam bezorgen.
Snap best dat die ene hond een of meer rotschoppen kreeg maar uiteindelijk is het de baas die geschopt had moeten worden.
quote:Ben je daar trots op ofzo?!!!?
[b]Op vrijdag 21 februari 2003 14:19 schreef Cici het volgende:[/bHeeft tot nu toe alle gevechten nog gewonnen, ook van een sint bernard.
En nu kwam er eentje thuis met een bloedneus, (zie ook deze foto), het ziet er uit of hij behoorlijk in zijn gezicht gebeten is...
Gezien de weinig subtiele aard van deze kat vrees ik voor de gezondheid van de dader..
Dat mensen hun hond niet aan de lijn houden heb ik geen problemen mee, maar als het een hond is die niet gehoorzaam is dan weet je gewoon dat dat problemen oplevert.
quote:Ja, want die tering sint bernard lokte wel alles uit en dat beest was vals.
Op vrijdag 21 februari 2003 14:28 schreef sabyne het volgende:[..]
Ben je daar trots op ofzo?!!!?
Als dat beest gromt naar mijn zusje, mijn hond gaat voor mijn zusje staan en gromt terug.
De bernard wil aanvallen en mijn hond wint met vechten, tja, dan ben ik bere TROTS JA.
hij valt zelf andere dieren aan....
Heb een emmer water over hem gegooit en hij wist niet hoe snel hij weg moest rennen
mijn katje keek toen heel dankbaar
Schadeclaim, muilkorfgebod bij de gemeente. Prachtig, maar je hond krijg je er niet mee terug.
Als 1 van de honden aangevallen worden dan lossen ze het zelf op.
Mijn ouders hebben een klein vuilnisbakje en een Engelse flatcoated retriever (type heel erg groot).
Normaal gesproken is die kleine heel fel en die grote vindt alles best. Tenzij de kleine aangevallen wordt dan zie je ineens een hele andere kant van die hond echt prachtig om te zien dat ze zulke vriendjes zijn.
Sammy was aan het spelen met 2 teefjes langs de singel.
Komt er aan de overkant een vrouw uit het bos met 2 mechelse herders.
De grootste bedenkt zich geen 2 keer en neemt een sprint de weg over, direct op sammy af en duikt er zonder pardon bovenop.
Sammy wist niet wat hem gebeurde en gaf zich over op alle manieren die hij maar kon verzinnen.
Niets hielp, de mech liet alleen even los om sammy beter te kunnen pakken en begon te schudden.
Ik ben normaal helemaal niet van het dieren pijn doen, maar deze hond heb ik een paar flinke rotschoppen verkocht zodat hij sammy los zou laten.
Toen ik hem eenmaal los had kwam het vrouwtje doodleuk aansloffen en zegt, het is zeker een reu he, die van mij haat reuen..........
AAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHH dan laat je dat pokkebeest toch niet loslopen!!!!!!!!!!!!!!
Sammy is er goed vanaf gekomen, op wat diepe putten in zijn nek na en een scheur in zijn oor was hij ok.
Verder, ach regelmatig kleine hondjes die bij mijn tosa in zijn hakken hangen, baasjes erbij die erom moeten lachen, kijk die kleine van mij eens dapper zijn....
Tot dat ik zeg dat ik de volgende keer niet mijn tosa meer vasthoudt dat ie dan die kleine maar eens op moet eten..........
Dan zijn ze beledigt, hoe kan je dat nu zeggen zeg!!!!!!!
Ik weet het het klinkt vreemd, maar gemiddeld genomen gebeurt er maar bar weinig in een gevecht en maakt de aanwezigheid van de baas het alleen maar erger(ze voelen zich gesteunt dan).
Wil je niet weglopen, de volgende methode is waterdicht....
Pak de vechtende honden bij hun achterpoten en trek de achterpoten onder ze vandaan(desnoods sleur je ze even een klein stukje verder), dan moeten ze wel loslaten.
In ieder geval, een keer aangevallen, hond een schop gegeven en mijn doggie mee naar huis genomen.
Enige wat ik er aan doe is met een grote boog om andere honden heen lopen.
Ook joeg hij altijd andere katten uit de tuin en ging hij dan zo heel iritant schreeuwen, zoals vechtende katten vaak 's nachts als je wil slapen doen. Verder is het niet zo'n vechtersbaas, al zitten er wel wat scheurtjes in z'n oren enzo.
Tegenwoordig slaapt en eet hij alleen nog maar...
Altijd aan de lijn en ik laat ze nooit met andere onbekende honden spelen.
Mijn honden vormen samen een roedel en dan is het verstandig om ze van andere honden weg te houden.
Better save than sorry..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |