Mensen zonder nee/nee sticker op de brievenbus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg je die folder niet eens gratis in de bus?
1 + 1 is altijd goedquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slimpie 1+1
Hertogijs 1+1
Saté 1+1
Witlof 1 euro/kilo
ze delen hier standaard geen papieren folders meer uit. Als je dat echt zou willen dan moet je daarvoor een ja-sticker op je deur plakken volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen zonder nee/nee sticker op de brievenbus.
Witlof is voor het vee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1 + 1 is altijd goed
wat ga je met de witlof doen?
[..]
ze delen hier standaard geen papieren folders meer uit. Als je dat echt zou willen dan moet je daarvoor een ja-sticker op je deur plakken volgens mij.
Dacht dat dat landelijk was
Of iig dat pakketje folders heb ik het dan over
mensen die gaan betalen voor een halve folderquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen zonder nee/nee sticker op de brievenbus.
Ik ook, maar ik kreeg ze soms pas op woensdag ofzo en dan had ik ze allang op m'n telefoon opgezocht voor de boodschappen, dus ze gingen steeds vaker ongelezen de container in.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
dezeik vond het altijd wel leuk om die door te nemen
zo'n pakket heb ik netjes terug gegeven aan de bezorgboy die vond dat mijn nee nee sticker niet meer zou gelden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Reclamefolder app doet zijn werk ook prima en scheelt me onnodige oud papier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag is ook wel laat. Weekend voorafgaand aan de week van de aanbiedingen zou perfect zijn, maarjaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kreeg ze soms pas op woensdag ofzo en dan had ik ze allang op m'n telefoon opgezocht voor de boodschappen, dus ze gingen steeds vaker ongelezen de container in.
Hij is bezorgd om zn werkquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n pakket heb ik netjes terug gegeven aan de bezorgboy die vond dat mijn nee nee sticker niet meer zou gelden.
ik om mn ecologische voetafdrukquote:
Ik ben er ook mee gestopt maar vind lezen van papier eigenlijk altijd fijner dan lezen van mobiele apparaten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Reclamefolder app doet zijn werk ook prima en scheelt me onnodige oud papier.
Bjorn is een Oenquote:
die hoeven ze dan niet weer te drukkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch al geprint? xd xd Wat maakt het dan nog uit xD
Dat je hem eerst een paar keer moet kraken voor je hem door de deur opening kan vouwen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Dat sad momentje dat je badjas toch echt de wasmachine in moet.
Nou ja nu wel bijna.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je hem eerst een paar keer moet kraken voor je hem door de deur opening kan vouwen?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |