Voor alleen de mooiheid vind ik het echt zonde als mensen dat doen want ziet er vaak niet eens mooi uit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Van die onnatuurlijk witte tanden. Alle karakter weg.
Iedereen hetzelfde saaie doorsnee snuitje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Van die onnatuurlijk witte tanden. Alle karakter weg.
Ik zou het enkel voor de mooiheid doen. Vind een halfafgebrokkelde tand echt teringlelijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor alleen de mooiheid vind ik het echt zonde als mensen dat doen want ziet er vaak niet eens mooi uit.Als je nou een half rot gebit hebt denk ik nog ja oke.
Dan kies je dus voor één tand om te fiksen? Of?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het enkel voor de mooiheid doen. Vind een halfafgebrokkelde tand echt teringlelijk
Jawelquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Maar denk eerlijk gezegd dat je niet zo goed weet wat facings zijn @:ama![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kies je dus voor één tand om te fiksen? Of?
Dan begrijp ik niet zo goed wat je bedoeld met dat je het niet mooi vindtquote:
Dan begrijp ik het allemaal wat meer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]Rest is oké, kan over aantal jaar anders zijn maar dat zien we dan wel weer
Omdat ik schijnbaar niet de enige was die het idee kreeg dat je het bij meer/al je tanden wou doen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet zo goed wat je bedoeld met dat je het niet mooi vindt
En aan de Roelvinkjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet dan aan die Engelsen denken die naar Turkije vliegen
of zangers in Turkije (naja... wat die zoons van Dries ook mogen zijn)quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Waardoor ik weer denk men niet goed weet wat facings zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik schijnbaar niet de enige was die het idee kreeg dat je het bij meer/al je tanden wou doen.
Wel goed voor die economiequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Deel het met onsquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de halve folder van de Nettorama gekocht. Goede aanbiedingen deze week.
krijg je die folder niet eens gratis in de bus?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Nou is het nou hetzelfde als de Boni?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |