Vooral het haar dan..quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:49 schreef BertV het volgende:
Jeff Bezos had deze shampoo vast wel gevonden.
Ik zou zeggen laat het los.
Haar kun je niet "voeden". Het is hoorn, dood. De wortel mogelijk wel maar dat kan weer niet vanaf buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:36 schreef bierglas het volgende:
Ik (man) ga richting de 40. Ik heb gelukkig nog veel haar, al heb ik wel al wat inhammen. Ik wil ook graag dat dit zo blijft, dus ik vroeg me af of er ook echt een soort van shampoo bestaat die haaruitval tegen gaat? Uiteraard kan ik dat Googlen en krijg je tienduizenden resultaten.
Gaat me dus meer om of er ook mannen zijn hier die daadwerkelijk ervaring hebben met een bepaald merk. Ik snap dat er geen enkele shampoo is om haaruitval echt tegen te gaan omdat dit voornamelijk genetisch bepaald is. Maar ik heb wel gelezen dat als je het haar goed voed, dat je het dan eventueel kan uitstellen of verminderen. En oh ja als het haar er dan ook meer volume van krijgt en mooier uitziet is dat natuurlijk ook een reden om te gebruiken.
Dus dan vraag ik het op fok!, want daar hebben ze wel het wetenschappelijk bewijs.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:36 schreef bierglas het volgende:
Uiteraard kan ik dat Googlen en krijg je tienduizenden resultaten.
Er zijn chemische castratie middeltjes, volgens mij zelfs bij de drogist te vinden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Haar kun je niet "voeden". Het is hoorn, dood. De wortel mogelijk wel maar dat kan weer niet vanaf buiten.
En die shampoo bestaat inderdaad niet. Castratie is de enige weg.
Veel mensen hebben een kaalgeschoren kop omdat ze het makkelijk vinden en / of mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:43 schreef Fushia2 het volgende:
Koop een scheermes. Het komt heus niet terug.
Anders was niemand kaal.
Ik heb een kaalgeschoren kop en vind het niet mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een kaalgeschoren kop omdat ze het makkelijk vinden en / of mooi.
Eric Berg is een chiropractor die denkt dat hij overal verstand van heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:03 schreef Alarmonoff het volgende:
Wat zegt dr. Eric Berg op youtube? Hij wordt wel betrouwbaar geacht.
Shampoos doen niets tegen haaruitval.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:25 schreef TheInnocent het volgende:
Misschien het merk Champo gebruiken (dat serum) icm shampoo met cafeïne. Anders laten en naar Turkije.
O dacht dat hij wel betrouwbaar was. Volgens mij zijn ze meer bezig controleerbare en dus betrouwbare informatie te presenteren zodat je er wat mee kan dan dat ze doktersadvies geven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eric Berg is een chiropractor die denkt dat hij overal verstand van heeft.
Hij is geen dokter.
Regeneratieve geneeskunde, zo heet het dus. Rete interessant, het is mogelijk, maar ben bang dat het nooit voor het volk beschikbaar komt, misschien met een nieuwe generatie die verder dan megawinsten kan denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:42 schreef Peppert het volgende:
Nee, anno 2025 bestaat geen wondermiddel. Het is mogelijk dat in de toekomst veel meer mogelijk is als stamceltherapieën en regeneratieve geneeskunde verder zijn ontwikkeld. De overheid, farmaceutische industrie en maatschappij aansporen om goed te investeren in (regeneratieve) geneeskunde. Als regeneratieve geneeskunde tot wasdom komt dan is dat een paradigmaverschuiving (revolutie) voor de mensheid. Ik weet niet of het de eerste agrarische revolutie van 10.000 jaar geleden, de eerste industriële revolutie die begon in 1750 of de digitale revolutie die begon in de jaren 40/50/60 zal overtreffen maar het kan potentieel in dat rijtje komen te staan als het gaat om verstrekkende maatschappelijke gevolgen op de lange duur. De discipline staat momenteel in de kinderschoenen.
https://regmedxb.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |