abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217187094
Ik (man) ga richting de 40. Ik heb gelukkig nog veel haar, al heb ik wel al wat inhammen. Ik wil ook graag dat dit zo blijft, dus ik vroeg me af of er ook echt een soort van shampoo bestaat die haaruitval tegen gaat? Uiteraard kan ik dat Googlen en krijg je tienduizenden resultaten.

Gaat me dus meer om of er ook mannen zijn hier die daadwerkelijk ervaring hebben met een bepaald merk. Ik snap dat er geen enkele shampoo is om haaruitval echt tegen te gaan omdat dit voornamelijk genetisch bepaald is. Maar ik heb wel gelezen dat als je het haar goed voed, dat je het dan eventueel kan uitstellen of verminderen. En oh ja als het haar er dan ook meer volume van krijgt en mooier uitziet is dat natuurlijk ook een reden om te gebruiken.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  woensdag 26 maart 2025 @ 14:49:19 #2
37248 BertV
Klei indiaan
pi_217187197
Jeff Bezos had deze shampoo vast wel gevonden.

Ik zou zeggen laat het los.
Handgemaakt
pi_217187221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:49 schreef BertV het volgende:
Jeff Bezos had deze shampoo vast wel gevonden.

Ik zou zeggen laat het los.
Vooral het haar dan.. :+
pi_217187281
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:36 schreef bierglas het volgende:
Ik (man) ga richting de 40. Ik heb gelukkig nog veel haar, al heb ik wel al wat inhammen. Ik wil ook graag dat dit zo blijft, dus ik vroeg me af of er ook echt een soort van shampoo bestaat die haaruitval tegen gaat? Uiteraard kan ik dat Googlen en krijg je tienduizenden resultaten.

Gaat me dus meer om of er ook mannen zijn hier die daadwerkelijk ervaring hebben met een bepaald merk. Ik snap dat er geen enkele shampoo is om haaruitval echt tegen te gaan omdat dit voornamelijk genetisch bepaald is. Maar ik heb wel gelezen dat als je het haar goed voed, dat je het dan eventueel kan uitstellen of verminderen. En oh ja als het haar er dan ook meer volume van krijgt en mooier uitziet is dat natuurlijk ook een reden om te gebruiken.
Haar kun je niet "voeden". Het is hoorn, dood. De wortel mogelijk wel maar dat kan weer niet vanaf buiten.
En die shampoo bestaat inderdaad niet. Castratie is de enige weg. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217187303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:36 schreef bierglas het volgende:
Uiteraard kan ik dat Googlen en krijg je tienduizenden resultaten.
Dus dan vraag ik het op fok!, want daar hebben ze wel het wetenschappelijk bewijs.

:')
pi_217187438
Er is inderdaad een shampoo die haaruitval stopt. Kost niet zoveel hoor.

Wat denk je nou zelf.

Gewoon finasteride slikken en je haar laten implanteren in Turkije en je loopt er weer als een heertje bij.
pi_217187488
Gewoon millimeteren en over twee maanden ben je het vergeten
pi_217187489
Ga elke dag een uur lang op je hoofd staan, dat verbetert de doorbloeding en kan haaruitval verminderen. Geen garanties en op eigen risico.
pi_217187748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:57 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Haar kun je niet "voeden". Het is hoorn, dood. De wortel mogelijk wel maar dat kan weer niet vanaf buiten.
En die shampoo bestaat inderdaad niet. Castratie is de enige weg. :)
Er zijn chemische castratie middeltjes, volgens mij zelfs bij de drogist te vinden.
Je lul blijft chronisch slap, maar je blijft tenminste een strak kapseltje houden om de dames mee te versieren, waar je dan geen zin meer in hebt.

Ik scheer m'n kop al een jaar of 25 kaal.
pi_217188070
@-Hakuna- weet hier alles van :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_217188343
Koop een scheermes. Het komt heus niet terug.

Anders was niemand kaal.
pi_217188375
Misschien lijm ipv shampoo gebruiken?
pi_217188430
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 16:43 schreef Fushia2 het volgende:
Koop een scheermes. Het komt heus niet terug.

Anders was niemand kaal.
Veel mensen hebben een kaalgeschoren kop omdat ze het makkelijk vinden en / of mooi.
pindazakje
pi_217188675
Minoxidil.
Finasteride.
Haartransplantatie.

Dat zijn je opties. Of je het moet willen is een tweede...
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:21:14 #15
37248 BertV
Klei indiaan
pi_217194987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Veel mensen hebben een kaalgeschoren kop omdat ze het makkelijk vinden en / of mooi.
Ik heb een kaalgeschoren kop en vind het niet mooi.

...maar het is altijd nog minder lelijk dan alleen haar aan de zijkanten van je hoofd of zo'n dun bosje met enorme fjorden. :D
Handgemaakt
pi_217195142
Als het alleen inhammen zijn dan moet je niet zo janken. Je bent 40. Heb je stiekem een monnikenkapsel scheer het dan af.
pi_217195301
Ze hebben grijs haar weten terug te draaien en ze weten nu tanden te laten groeien, voor haarverlies zal er ook wel wat komen. Wat zegt dr. Eric Berg op youtube? Hij wordt wel betrouwbaar geacht.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217195466
Misschien het merk Champo gebruiken (dat serum) icm shampoo met cafeïne. Anders laten en naar Turkije.
pi_217195516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:03 schreef Alarmonoff het volgende:
Wat zegt dr. Eric Berg op youtube? Hij wordt wel betrouwbaar geacht.
Eric Berg is een chiropractor die denkt dat hij overal verstand van heeft.
Hij is geen dokter.
pi_217195537
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:25 schreef TheInnocent het volgende:
Misschien het merk Champo gebruiken (dat serum) icm shampoo met cafeïne. Anders laten en naar Turkije.
Shampoos doen niets tegen haaruitval.
pi_217195719
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Eric Berg is een chiropractor die denkt dat hij overal verstand van heeft.
Hij is geen dokter.
O dacht dat hij wel betrouwbaar was. Volgens mij zijn ze meer bezig controleerbare en dus betrouwbare informatie te presenteren zodat je er wat mee kan dan dat ze doktersadvies geven.

https://www.reddit.com/r/(...)_for_beginners_2024/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217205486
Minoxidil schijnt te werken maar ja, wil je dat elke dag doen?

Verder kun je Finasteride vragen aan je dokter. Zijn pilletjes. Bewezen dat haartuitval sterk afremt en zelfs geheel stopt. Ook kunnen sommige haartjes terug komen. Maar ook die kan bijwerkingen hebben.
pi_217222289
Nee, anno 2025 bestaat geen wondermiddel. Het is mogelijk dat in de toekomst veel meer mogelijk is als stamceltherapieën en regeneratieve geneeskunde verder zijn ontwikkeld. De overheid, farmaceutische industrie en maatschappij aansporen om goed te investeren in (regeneratieve) geneeskunde. Als regeneratieve geneeskunde tot wasdom komt dan is dat een paradigmaverschuiving (revolutie) voor de mensheid. Ik weet niet of het de eerste agrarische revolutie van 10.000 jaar geleden, de eerste industriële revolutie die begon in 1750 of de digitale revolutie die begon in de jaren 40/50/60 zal overtreffen maar het kan potentieel in dat rijtje komen te staan als het gaat om verstrekkende maatschappelijke gevolgen op de lange duur. De discipline staat momenteel in de kinderschoenen.

https://regmedxb.com/

[ Bericht 8% gewijzigd door Peppert op 29-03-2025 20:23:23 ]
pi_217228119
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 19:42 schreef Peppert het volgende:
Nee, anno 2025 bestaat geen wondermiddel. Het is mogelijk dat in de toekomst veel meer mogelijk is als stamceltherapieën en regeneratieve geneeskunde verder zijn ontwikkeld. De overheid, farmaceutische industrie en maatschappij aansporen om goed te investeren in (regeneratieve) geneeskunde. Als regeneratieve geneeskunde tot wasdom komt dan is dat een paradigmaverschuiving (revolutie) voor de mensheid. Ik weet niet of het de eerste agrarische revolutie van 10.000 jaar geleden, de eerste industriële revolutie die begon in 1750 of de digitale revolutie die begon in de jaren 40/50/60 zal overtreffen maar het kan potentieel in dat rijtje komen te staan als het gaat om verstrekkende maatschappelijke gevolgen op de lange duur. De discipline staat momenteel in de kinderschoenen.

https://regmedxb.com/
Regeneratieve geneeskunde, zo heet het dus. Rete interessant, het is mogelijk, maar ben bang dat het nooit voor het volk beschikbaar komt, misschien met een nieuwe generatie die verder dan megawinsten kan denken.
Goldman Sachs asks in biotech research report: ‘Is curing patients a sustainable business model?’
https://www.cnbc.com/2018(...)-business-model.html

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')