Wat de neukquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
zwangere wijven zijn vaak heel geil meerdere zijn met mij vreemdgegaan heerlijk
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Toen ik jong was, jaren 80, en de wereld was nog niet zo verrot ging mijn voorkeur altijd uit naar islamitische vrouwen, die deden altijd anaal want zo bleven ze maagd en waren altijd een beest in bed. Toen waren het er wel niet zoveel als nu.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Doen ze dan een beetje hun best?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Ondertussen elke avond huilen omdat je maagd bentquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Deze man weet. Die vrouwenonderdrukking van de islam is zo gek nog niet, compleet loco in bed idd (op een goeie manier, never stick your dick in een enorme borderliner oid).quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:37 schreef dolpo1 het volgende:
[..]
Toen ik jong was, jaren 80, en de wereld was nog niet zo verrot ging mijn voorkeur altijd uit naar islamitische vrouwen, die deden altijd anaal want zo bleven ze maagd en waren altijd een beest in bed. Toen waren het er wel niet zoveel als nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |