Ja wat je verliest is heel veel vocht. Maar met een glas water zit het er weer aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik ook altijd? Door het vele zweten?
Klopt, maar daar was toen wel een beroemde Belgische voetballer (van Turkse origine dacht ik?) voor aan het oproepenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee vorig jaar deed ali niet mee
je verliest overtollig vochtquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik ook altijd? Door het vele zweten?
Jane is weer single en heeft geen vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat in deze slotfase de vriend van Jane al haar volgers heeft opgetrommeld, en geloof me dat zijn er heel veel.
Ik denk dat rinardo doelde op die vriend die ook in het huis kwam afgelopen week. Ben zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jane is weer single en heeft geen vriend.
Vriend zit allang met 'n andere lekkere bimbo op Ibizaquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
in het echte leven kun je ook gewoon vrienden hebben waar je geen relatie mee hebt, maar gewoon een vriendquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lucaquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat rinardo doelde op die vriend die ook in het huis kwam afgelopen week. Ben zijn naam kwijt.
Oh right. Was voorbije dagen minder aan het volgen, maar zag wat voorbijkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Luca
maar hij bedoelt Faisel
die een hele laster campagne is gestart tegen het Kartel
Ja en ineens de camera op sharicequote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Roddels over Jane in de tuin?
'Hoezo zegt ze nu dat dat niet haar management was?"
'Ja, nu pas vandaag zegt ze dat tegen mij'
geen SL, maar wissel naar saaie slaapkamer stream. Sharice kijkt naar haar kaartjesquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en matti over dat jane een manager heeft en gelijk sw
Ja en gelijk beeld weg. Valt me op dat het elke keer is als het over volgers enzo gaatquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Matthie hebben het over Jane.
die altijd wat heeft gezegd over haar management.. maar nu opeens iets anders heeft gezegd.
vage shizzlequote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Matthie hebben het over Jane.
die altijd wat heeft gezegd over haar management.. maar nu opeens iets anders heeft gezegd.
Nee als het over jane gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en gelijk beeld weg. Valt me op dat het elke keer is als het over volgers enzo gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |