Dus?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is uitstel van executie, of ze deze week of volgende week eruit gaat, daar veranderd niets aan.
Ze heeft het gister en vanmorgen besproken met Sharice. De nominatie zit ze niet echt mee, heeft ze ook aangegeven. Naar huis is naar huisquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens maakt iedereen dat mee die erop zit ja niet kwa thuis situatie maar ja nominatie is waar ze zo van baalt
Ik ben bang voor een ronde tafel en dat dat Mattie de kop gaat kostenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
Net zoals met tyron vorig jaar denk ik. Dat er iemand ineens weg is.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
me tooquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een ronde tafel en dat dat Mattie de kop gaat kosten
Oh, daarvoor ga ik wel blijven voor de stream hangen nu.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat kunnen ze gunnen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:34 schreef Hznootje het volgende:
Als het ronde tafel is dan gunnen ze het Sharice
Vorige week was er ook al geen podcast meer. Ik verwacht deze week ook nietquote:
Is er vorige week eigenlijk nog een podcast geweest? Nee toch?quote:
Tyron ging naar dbk en kreeg daar aanbod waar hij op inging was ook deze weekquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Ireth het volgende:
Gaan we weer gunnen![]()
Of toch een knopZo verdween Ty vorig jaar ook!
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is er vorige week eigenlijk nog een podcast geweest? Nee toch?
Was dat optreden dan alweer 2 weken geleden?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is er vorige week eigenlijk nog een podcast geweest? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |