abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:59:22 #51
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219782554
26ste weer vader geworden en ik werd gek qua prijzen op bol.com met betrekking tot luiers. Ik dacht namelijk dat ze gister goedkoper waren toen ik keek.

Dus een add-on gemaakt die 't in de gaten houdt.

Conclusie bij veel luiers / pampers en doekjes. Prijzen gaan erg snel op en neer. Zelfs meerdere keren op een dag.
pi_219791359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:59 schreef xzaz het volgende:
26ste weer vader geworden en ik werd gek qua prijzen op bol.com met betrekking tot luiers. Ik dacht namelijk dat ze gister goedkoper waren toen ik keek.

Dus een add-on gemaakt die 't in de gaten houdt.

[ afbeelding ]
Conclusie bij veel luiers / pampers en doekjes. Prijzen gaan erg snel op en neer. Zelfs meerdere keren op een dag.
Gefeliciteerd *O*

En ja, schrikbarend duur die dingen :|
Ik ben (ook) op pampers uitgekomen en de eerste bulk in een 2+2 aanbieding gekocht, dat was nog soort van te doen.. maar als iemand een goede/goedkope site weet dan houd ik mij aanbevolen!
pi_219791416
Wij zijn alweer even uit de luiers, maar ik keek altijd bij https://www.luieraanbiedingen.net/
pi_219794167
Ja voor pampers kijk ik daar ook, voor baby zitten we momenteel op kruidvat dus dat is vooral een kwestie van goed timen dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:33 schreef Zombabe het volgende:
Wat goed om te horen O+ minus de krampjes en de spruw, lijkt de medicatie aan te slaan?
Eerste keer alleen met de 2 dames, dat zal wel ff wat anders zijn ja.. Grote zus vindt het wel nog steeds leuk? Maak je ook gebruik van opvang voor haar tijdens je verlof? Hoor dat ook wel eens, weet niet hoe gebruikelijk dat is.

De kleine meid doet het goed, drinkt (soms iets te fanatiek, auw) goed aan de borst en is lekker alert O+
Slapen is nog wel een dingetje, overdag kan ik haar goed wegleggen maar ‘s nachts heeft ze daar nog moeite mee. Gaat wel steeds iets beter gelukkig, en er zit ook wat meer regelmaat in en tijd tussen de voedingen (en dus haar / mijn slapen haha). En ja, krampjes en verborgen reflux.. Maar ook daar lijken we onze weg in te vinden.
De spruw zijn we nog steeds niet vanaf. :') Wel nauwelijks klachten van gelukkig, maar zou best graag eens klaar willen zijn met dingen in haar mond smeren enzo.
Afgelopen woensdag was ik alleen met beide meiden en er om 14u al heeeelemaal klaar mee haha, gelukkig heb ik dat maar 1 dag per week. En hopelijk slaapt frummel de volgende keer iets makkelijker waardoor ik wat meer mentale ruimte voor de peuter heb. Ze gaat zeker wel naar de opvang tijdens mijn verlof, dat is beter voor ons allemaal en zou ook gewoon erg zonde van het geld zijn om dat niet te doen.
Grote zus is helemaal hoteldebotel en zegt ook dat ze blij is dat haar zusje geboren is. O+

Hoe gaat het ondertussen bij jou met borstvoeding, slaap en het leven met een baby? Ik merk dat ik een stuk minder tijd voor fok heb haha, maar ben wel heel benieuwd hoe het gaat!
  zaterdag 10 januari 2026 @ 15:34:49 #55
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219799486
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:16 schreef Zombabe het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O*

En ja, schrikbarend duur die dingen :|
Ik ben (ook) op pampers uitgekomen en de eerste bulk in een 2+2 aanbieding gekocht, dat was nog soort van te doen.. maar als iemand een goede/goedkope site weet dan houd ik mij aanbevolen!
Nog even in Duitsland wezen kijken (wonen aan de grens). Voor 2,99 voor 26 stuk. Daar kan maar weinig tegen op. Geen pampers dus we gaan even kijken hoe ze zitten.
pi_219799624
Als je vlak bij grens woont dan zou ik alles bij DM halen. Zowel de luiers als doekjes als de verzorgingproducten en de etenswaren van het eigen merk Babylove bevallen het allerbeste hier.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 17:02:49 #57
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219800415
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Als je vlak bij grens woont dan zou ik alles bij DM halen. Zowel de luiers als doekjes als de verzorgingproducten en de etenswaren van het eigen merk Babylove bevallen het allerbeste hier.
Bij Rossmann heet het babydream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')