Bewaren voor morgen…..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat wil je er anders mee doen? Inlijsten?
Goed zoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nu al in bed.Maar dan ken ik nog niet direct slapen.
heb je er wel langer wat aanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang hoop ik niet wakker te blijven liggen eigenlijk.quote:
"Joh, wat hangt daar nou aan de muur?"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nou ergens dat Dimmy een perm heeft?
Is kunstquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Joh, wat hangt daar nou aan de muur?"
- Chocolade
"Oh.."
voeren aan de vuilnisbakquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Die zou nooit een permanentje doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nou ergens dat Dimmy een perm heeft?
Misschien een gouden combinatiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had even een error, dacht dat dit over saus bij de chocolade ging.
Nou ja, ik ben ook niet echt goed referentiepunt, want alle nieuws gaat toch langs mij heenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh dan las ik het vorige topic verkeerd
Deze chocolade is zo goddelijk lekker omdat de magische combinatie van ingrediënten perfect samenkomen in een smaakexplosie die zintuigen prikkelt. Het begint met de rijke, volle smaak van cacao, een ingrediënt dat van nature bittersweet is, maar wanneer het wordt gemengd met suiker en melk, ontstaat er een onweerstaanbare balans tussen zoet en bitter. Deze harmonie zorgt ervoor dat elke hap zich als een klein genot voelt, een ervaring die zowel verzachtend als opwindend is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OpetenEn graag een gedetaileerd verslag ervan, dan kunnen wij by proxy ook chocolade eten
Nou, wat fijn voor de prullenbakquote:
Indrukwekkende foto Koensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |