werkt dat? dan zou ik dat ook wel eens kunnen doen denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe een scheutje azijn als wasverzachter
Ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook van die kleine ergernissen?
Bijvoorbeeld: dat je in een facebookgroep zit en dat er dan om de zoveel dagen zo'n pipo een post maakt met "we heten onze nieuwe leden welkom" met dan een lijstje namen van de nieuwe leden
Waarom?!?!???
Bakje met komkommerblokjesquote:
Ja lekker boeiend, knoopje in de komo vouwen en dan past het ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan past het zo lekker in je bak...
Ik zag al helemaal voor me hoe Buda die winkel inloopt, wild met z'n armen om zich heen zwaaiend al die schappen leegmaait, en weer weglooptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dát is echt kutgedrag van de bovenste plank
Ik ben ook een beetje een simpelequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Simplehuman, dat klinkt als een prullenbak for dummies
Nee, nooitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Soms gooi ik ook nog wel eens wasparfum bij mijn handdoeken. Maar dat durf ik bij mijn kleren niet te doen omdat ik bang ben dat ik daar ook niet tegen kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal van die witte azijn.
Wel beter dan mensen die je pijpsletje noemen op straatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Bijvoorbeeld: dat je in een facebookgroep zit en dat er dan om de zoveel dagen zo'n pipo een post maakt met "we heten onze nieuwe leden welkom" met dan een lijstje namen van de nieuwe leden
Waarom?!?!???
Keek laatst voor de grap voor een nieuwe prullenbak, die dingen maken ze tegenwoordig ook van goud als je die prijzen zietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De action heeft ook van die lange smalle zakken die echt precies in zo’n brabantia touchbin passen. Die haalde ik altijd. Nu heb ik die prullenbak niet meer dus nog ergens 5 rollen zakken die verder nergens in passen.
Nou ja, ik wil niet met Buda zijn prive te koop lopen, maar ...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal voor me hoe Buda die winkel inloopt, wild met z'n armen om zich heen zwaaiend al die schappen leegmaait, en weer wegloopt
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal voor me hoe Buda die winkel inloopt, wild met z'n armen om zich heen zwaaiend al die schappen leegmaait, en weer wegloopt
Ben ik ook nog nooit geweest volgens mij, pleuriseind naar Duitsland rijdenquote:
Ik doe dan altijd bombastisch eyerollquote:
Vooral dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:19 schreef Ygritte het volgende:
Aanmelden en afmelden in een topic vind ik ook zoiets
quote:
Om 6 uur weer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de wekker gaat hier eigenlijk ook veel te vroeg
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt dat? dan zou ik dat ook wel eens kunnen doen denk ik
Back-up van wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
even om iets heel anders aan te halen:
heeft iedereen een backupje gemaakt? het is world backup day
Even de A15 afjakkeren en je staat in Klevequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik ook nog nooit geweest volgens mij, pleuriseind naar Duitsland rijden
Oh, wilde net mijn ETA voor morgen melden, 07:46quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral dat.
Het topic is geen vliegveld waar je je aankomst of vertrek moet aankondigen.
[..]
Wat een fijn leven heb je danquote:
Ik kijk nooit meer op fb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Waarom?!?!???
6.30 uur hier, normaal ook 6 uur, maar ik heb nog tot 16.00 uur een overlegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |