Ylvi ontwikkelt ineens een speknekquote:
Hoeveel graden was het daar?quote:
Beste caafquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi ontwikkelt ineens een speknek![]()
Als ik niet oppas wordt dit echt een spekkige caaf
Des te lekkerder de babi pangangquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi ontwikkelt ineens een speknek![]()
Als ik niet oppas wordt dit echt een spekkige caaf
WHIEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Oh, dat valt echt meequote:
vanaf mei tot oktober heb je daar niets te zoeken, dan is het 35-45 graden. Zelfs de 50 tikken ze aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat valt echt mee
Had boven de 40 graden verwacht op de een of andere manier
50 gradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanaf mei tot oktober heb je daar niets te zoeken, dan is het 35-45 graden. Zelfs de 50 tikken ze aan.
buiten die maanden is het een prima temperatuurtje
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
was wel grappig dat Emirates gewoon iedere westerse sanctie negeert, vliegen gewoon naar Moskou en over Iran. Terug vlogen wij ook over Iran heen.
"Hoooooo, foutje...!! Kan gebeuren, sorry!!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.
Oh.. nou ja.. ok, geeft niks dan…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoooooo, foutje...!! Kan gebeuren, sorry!!"
dat verwachtte ik eerder boven Irak, waar we op de heenweg overheen vlogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.
Met welke maatschappij vloog je dan? Emirates?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat verwachtte ik eerder boven Irak, waar we op de heenweg overheen vlogen.
yupquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vloog je dan? Emirates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |