Daar ongeveer ja. Erica zat ook daar ergens.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw!
[..]
Nu de Amazing Oriental dus?
Heuyquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Heuy
Ook leuk om even terug te lezen hoeveel men van het oude HC weet nog
Ik moest begin jaren '90 3 jaar lang bijna dagelijks overstappen in Utrecht. Ik had bijna een half uur overstaptijd dus was het bijna altijd even HC in.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Heuy
Ook leuk om even terug te lezen hoeveel men van het oude HC weet nog
Ik geef toe dat als ik in Utrecht aankwam ik er gewoonlijk zo rap mogelijk doorheen racete naar het centrumquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest begin jaren '90 3 jaar lang bijna dagelijks overstappen in Utrecht. Ik had bijna een half uur overstaptijd dus was het bijna altijd even HC in.
Ik heb toen wel eens gezegd dat als ik een foto van een vloertegel zou zien dat ik dan precies kon vertellen waar die ligt, voor welke winkel en wat er in die winkel in de etalage stond.![]()
Was wel frustrerend dat als ik met de trein CS inreed dat ik de trein die ik moest hebben CS uitreed.
Heeuuyyquote:
quote:
quote:
Middag draakje.quote:
Daarvoor was een halfuurtje net te kort.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geef toe dat als ik in Utrecht aankwam ik er gewoonlijk zo rap mogelijk doorheen racete naar het centrum
Weer vroeg op pad geweest om allemaal birdies op de foto te zettenquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Het was lekker maar nog net wat koud vanochtendNu al veel beter
Zo maar eens boodschappen doen, maar het ziet er nu prachtig uitquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Het was lekker maar nog net wat koud vanochtendNu al veel beter
2 keer geweest, 1 keer filmhuis met q&a na de tijd. Lekker lang naar rupsjes en vlinders kijken. film Metamorfosequote:Op donderdag 27 maart 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was het nog leuk in de bios van de week?
Oh wat leuk!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
2 keer geweest, 1 keer filmhuis met q&a na de tijd. Lekker lang naar rupsjes en vlinders kijken. film Metamorfose
En pathé met een stevige en ontzettend leuke actiefilm Novocaine
quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag draakje.
[..]
Daarvoor was een halfuurtje net te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |