Om eerlijk te zijn.. geen idee waar het over gaat.. had alleen de trailer gegoogeld voor de mensen die het wèl interesserenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die, de enige van Pratchett die ik nog niet als film gezien heb
Of serie, het duurt te lang voor een film
Het is een lange serie inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt geweldig, ik heb er jaren over gedaan de serie bij elkaar te krijgen en heb nog steeds niet alles, maar tot deel 19 kan ik alvast vooruit.
Ik had al heel wat andere boeken van hem gelezen voor ik hieraan begon
Welke stroming zit jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
..
Ik had al heel wat andere boeken van hem gelezen voor ik hieraan begon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Jammiequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke stroming zit jij?
Eerst het boek dan de film?
Of
Film gezien, ik ga dat boek lezen?Ik ben bij deel 5 van de serie, going postal is pas deel 29 en dat boek heb ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon nu de blu ray lenen dus kijk hem nu
Verder denk ik niet aan eerst boek of eerst film, wat er maar voorbij komt.
Al zag ik 2 weken terug wel Mickey17 omdat ik het boek gelezen had het jaar daarvoor.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vermoed geluid/druk patronen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef pullup het volgende:
Ook apart zeg
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lla3mpij2s2n
Heb je het weer gedaan?quote:
quote:
Dromen van je triomf.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]! Trots wel ! Iemand moet het doen!\
En nu kan ik gaan slapen:
[ afbeelding ]
Snel benzine aan het hamsterenquote:
Ootmarsum en omgeving?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:35 schreef Domnivoor het volgende:
Waar ik vandaan kom daar heb je witte wieven in het beekdal. Dat is ook altijd heel mooi om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |