Nou weet ik niet wat er stondquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam bij het opruimen nog wat tegen.![]()
Volgens mij is dit adres nooit openbaar op het forum gezet, dus ik heb het verwijderd.
Als ik het mis heb plaats ik het weer terug,
Vroeger zette oma-Nijn dat adres erbij. Later werd ze voorzichtiger.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit adres nooit openbaar op het forum gezet, dus ik heb het verwijderd.
Als ik het mis heb plaats ik het weer terug,
Dees heeft voor mij een aangepast plaatje neergezet.quote:
Ik zat al te twijfelen. Ik heb hem even aangepast en Dees heeft het weer geplaatst.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger zette oma-Nijn dat adres erbij. Later werd ze voorzichtiger.
Het maakt verder weinig uit, denk ik. Silverfox werkt er niet meer, dus daar worden waarschijnlijk geen meets meer gehouden.
Tis er niet goedkoper op geworden ....quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat was toch geen onderzeeerquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dees heeft voor mij een aangepast plaatje neergezet.
[..]
Ik zat al te twijfelen. Ik heb hem even aangepast en Dees heeft het weer geplaatst.
Jawel, alleen is de onderzeeër net onder waterquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat was toch geen onderzeeer
De wijn was lekker?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, alleen is de onderzeeër net onder water
Video niet beschikbaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk filmpje voor de foodies hier
Bekijk deze YouTube-video
Ah, je bent in zo'n bui,quote:
Laat mij dat maar zelf bepalen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent in zo'n bui,
ga dan maar weer
Ja raar.. hier zie ik hem, ook op fok primaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Video niet beschikbaar
Zo raar, soms doen ze het wel en soms ook weer niet.
Hij doet het, vergeten groentenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja raar.. hier zie ik hem, ook op fok primaNope, je moet hem aanklikken schijnbaar op het kanaal zelf .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |