Ben jij onze begeleiding?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Ik krijg hier trouwens voor betaald. Hullies ook?
ik wist het al want ik moet catechese bij je doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk mogen jullie dat niet weten.
Oei, nu heb je jezelf verradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk mogen jullie dat niet weten.
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar normale mensen hier toch?
quote:
Nee, is ook niet mijn type muziek zie ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Deze band ??
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.
Okee, had ik ook niet verwacht. Ik heb ze wel eens live gezien. Maar dat is denk ik geen grote verrassingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn type muziek zie ik
Jongetje, de grote mensen zijn aan het praten. Pak je triangel nou maar gewoon weer van de grond en veeg het kwijl er even af. Dan kun je weer lekker met de rest spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?
Blijkt ze straks zo'n gele te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?
Het is ook wel tijd dat jij eens een beetje calvinistisch onderwezen wordtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wist het al want ik moet catechese bij je doen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jongetje, de grote mensen zijn aan het praten. Pak je triangel nou maar gewoon weer van de grond en veeg het kwijl er even af. Dan kun je weer lekker met de rest spelen
Ik ben een gele die zich voordoet als groene om wat dichter bij de rest van het volk te staan. Zoals WimLex doet alsof hij een gewone supporter is bij het schaatsenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.
Ja nu wordt het wel ingewikkeld hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik zit graag voor een dubbeltje op se 1e rang
Ook voor dubbeltjes hebben we wel een plekjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, @kwiwi van Burenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een gele die zich voordoet als groene om wat dichter bij de rest van het volk te staan. Zoals WimLex doet alsof hij een gewone supporter is bij het schaatsen
Wordt het straks stuivertje wisselenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, zo'n systeem is dan ook geen stuiver meer waardquote:
Hoeveel uur per week zou die nou eigenlijk facturabel zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een gele die zich voordoet als groene om wat dichter bij de rest van het volk te staan. Zoals WimLex doet alsof hij een gewone supporter is bij het schaatsen
Wist je dat het gat van een cd gebaseerd is op dubbeltjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook voor dubbeltjes hebben we wel een plekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |