Vaatwastabletten. En nu hebben we van die disks dus komt het helemaal niet meer op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo gaat het hier met chloor en antikal
Maar als we op 1 lijn zittenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop dat altijd op zijn Fles' in bulk met 10 stuks als ze ergens in de aanbieding zijn
fiets maakt toch wel dat ik niet makkelijk even echt bulk kan inslaan.. zoveel ruimte heb ik ook niet, en geen zin om meerdere keren heen en weer te fietsenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nou geef maar even een seintje als ze ergens in bulk te verkrijgen zijn.
WC papier doe ik ook altijd in bulk
Dat vreet toch geen brood
Maat.. ik verslik me bijna in mn te sterk gezette slaaptheequote:
Er staat nergens dat het een rechte lijn moet zijn toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als we op 1 lijn zitten
Is de cirkel dan rond?![]()
Want op 1 lijn zitten is meestal geen cirkel
Maar een cirkel bestaat wel uit 1 lijn (meestal)
![]()
Ik laat mijn half jaar voorraad wc papier altijd bezorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
fiets maakt toch wel dat ik niet makkelijk even echt bulk kan inslaan.. zoveel ruimte heb ik ook niet, en geen zin om meerdere keren heen en weer te fietsen
ik ben mn wasmiddel pods vergeten bij ibood.. die hadden een aanbieding die redelijk was..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaatwastabletten. En nu hebben we van die disks dus komt het helemaal niet meer op.
Dus dan zitten we samen op een kromme lijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het een rechte lijn moet zijn toch?
Dus gewoon met de kromme lijn is de cirkel weer rond
Ja wc-papier heb ik nog genoeg, was vorig jaar een keer op bol een foutje, was 50% korting, maar die korting ging er 2 keer vanafquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nou geef maar even een seintje als ze ergens in bulk te verkrijgen zijn.
WC papier doe ik ook altijd in bulk
Dat vreet toch geen brood
de AH had een aanbieding en die hadden ze online nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mijn half jaar voorraad wc papier altijd bezorgen.
Dan gaat het alsnog naar een pakketpunt, maar dat zit op een halve km van mij vandaan, dus dan komt dat steekwagentje wel van pas
Van die bulk dingen laat ik meestal ook gewoon thuisbezorgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
fiets maakt toch wel dat ik niet makkelijk even echt bulk kan inslaan.. zoveel ruimte heb ik ook niet, en geen zin om meerdere keren heen en weer te fietsen
Die doen wij ook wel eens. Of bij amazon. Heb ik de halve kast weer vol.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben mn wasmiddel pods vergeten bij ibood.. die hadden een aanbieding die redelijk was..
was ik komende 3 jaar klaar geweest
Oh ja, vaatwastabletten heb ik ook in bulkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaatwastabletten. En nu hebben we van die disks dus komt het helemaal niet meer op.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, ik moest hier zo hard van gnorken dat m'n neus nu gespoeld is met spa rood
Ik moet oppassen dat ik niet teveel slachtoffers maak hier geloof ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maat.. ik verslik me bijna in mn te sterk gezette slaapthee![]()
![]()
Nee, eigenlijk niet.. Ik noemde je gewoon Bertha 3.
Die korting heb ik niet gehadquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wc-papier heb ik nog genoeg, was vorig jaar een keer op bol een foutje, was 50% korting, maar die korting ging er 2 keer vanaf
Ik vind zelf die van Dreft heel fijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
vaatwastabletten zou ik weer eens een bulk voorraad van moeten kopen, nog tips voor goed merk?
heb jaren sun gehad en nu AH huismerk
is dat 2 laags papier soms?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die korting heb ik niet gehad![]()
Maar goed, 96 rollen voor 35 euro incl. bezorgen vind ik niet zo heel duur
Betaalde jij dan de helft?
Ja, lekker handigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
de AH had een aanbieding en die hadden ze online niet(alleen een net andere verpakking die duurder was voor even veel papier
)
Vaatwastabletten heb ik echt een voorraad van jaren voorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uh.. ik kan het even nakijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat 2 laags papier soms?
ik moet altijd 4 laags hebben want luxe paard
dat gaat wat verquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh.. ik kan het even nakijken
Finish en Somat in ieder geval niet, was laatst in een test en de dure merken bleken eigenlijk het minst goed te zijn. Die van Lidl waren wel goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
vaatwastabletten zou ik weer eens een bulk voorraad van moeten kopen, nog tips voor goed merk?
heb jaren sun gehad en nu AH huismerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |