Bij haar echte vriendenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je dan de rest van de tijd?
Verfrissend na een lange gezapige werkdag?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
Waarom begon het nou precies te regenen toen ik thuiskwam
Dat heb ik nou nooit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ineens zin om Lego te gaan kopen.
There therequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* kijkt onder de bank en achter de plant
Als ik soms hier terugkijk naar waar ik over probeer te praten in gezelschap begrijp ik dat ook steeds beter voor mezelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK!kers hebben toch helemaal geen vrienden joh
Welkequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ineens zin om Lego te gaan kopen.
Er zijn niet veel FOKkers die net als jij thuis een deeltjesversneller bouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik soms hier terugkijk naar waar ik over probeer te praten in gezeldchap begrijp ik dat ook steeds beter voor mezelf.
Was het maar een gezapige werkdagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verfrissend na een lange gezapige werkdag?
Dacht even dat je je stapjes van de dag opnoemdequote:
Meh beetje, vooral veel gewerkt omdat ik vrijwel alles moet makenquote:
jij werd al groen van jaloezie dat je bij lange na niet zo veel hadquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht even dat je je stapjes van de dag opnoemde
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is alles kapot dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh beetje, vooral veel gewerkt omdat ik vrijwel alles moet maken
Neuh, op een werkdag ga ik niet voor zulke cijfersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij werd al groen van jaloezie dat je bij lange na niet zo veel had
Nee weer paniekmodus met externen terwijl de belangrijkste mensen met vakantie zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |