abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217177084
See you never.
pi_217177190
Oke tot dan
pi_217177281
Net chinees gehaald, garnalen met zwarte bonensaus en vega nasi :9

En ik zeul mijn leesbril écht niet mee de winkels in. Nou kom ik weinig in winkels, maar vandaag toevallig wel. Zij: ja, kijk maar even wat je wil hebben (ieniminimini lettertjes :')) Ik: ben mn leesbril vergeten :+
Wat me op verpakking zo opvalt, zijn die kutterige kleine lettertjes, zo klein dat het gewoon streepjes zijn. Why?
Thuis lukt het wel, leesbril op en bijschijnen met mn foonlampje. Maar in winkels :N
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217177327
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Net chinees gehaald, garnalen met zwarte bonensaus en vega nasi :9

En ik zeul mijn leesbril écht niet mee de winkels in. Nou kom ik weinig in winkels, maar vandaag toevallig wel. Zij: ja, kijk maar even wat je wil hebben (ieniminimini lettertjes :')) Ik: ben mn leesbril vergeten :+
Wat me op verpakking zo opvalt, zijn die kutterige kleine lettertjes, zo klein dat het gewoon streepjes zijn. Why?
Thuis lukt het wel, leesbril op en bijschijnen met mn foonlampje. Maar in winkels :N
Eet smakelijk

Die lettertjes worden gewoon steeds kleiner op die etiketten :+ , vroeger waren ze prima te lezen... O-)
Thuis ben ik vergroeid met mijn leesbril, maar no way dat ik dat ding meeneem naar de supermarkt so far.
Gelukkig hoef ik geen etiketten te lezen ivm allergieën enzo, dat scheelt dan weer 8-) .
Even op mijn telefoon kijken lukt nog wel, maar als ik wat langer moet lezen dan krijg ik koppijn of een raar hoofd. Werkt echt niet.
Fake it till you make it...
pi_217177347
Waarom zou je je leesbril niet meenemen naar de winkel?
Als je het nodig hebt. :)

Overigens vind ik ook wel dat sommige verpakkingen wel hele kleine lettertjes hebben. Dat ligt vast niet aan ons allemaal. :P
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:57:37 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217177359
Ik kan het met een leesbril ook niet lezen, het is gewoon een kutformaat letters :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217177378
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:53 schreef Nijna het volgende:

[..]
Eet smakelijk

Die lettertjes worden gewoon steeds kleiner op die etiketten :+ , vroeger waren ze prima te lezen... O-)
Thuis ben ik vergroeid met mijn leesbril, maar no way dat ik dat ding meeneem naar de supermarkt so far.
Gelukkig hoef ik geen etiketten te lezen ivm allergieën enzo, dat scheelt dan weer 8-) .
Even op mijn telefoon kijken lukt nog wel, maar als ik wat langer moet lezen dan krijg ik koppijn of een raar hoofd. Werkt echt niet.
Thanks, jij ook alvast eet smakelijk :)

Echt he? Zelfs op de lettergrootte wordt bespaard }:|
Ik thuis ook hoor, overal heb ik een leesbril liggen. Woonkamer, keuken, eettafel (laptop staat daar), slaapkamer. In de auto...maar niet in mn tas of jas.
Ik moet wel etiketten lezen, of er niks varkensachtig in zit. Maar in een supermarkt kom ik amper. Hallo Albert O+

Venco, dan moet ik er ook met mn foonlampje op gaan schijnen en dat ga ik écht niet doen ;)
If they say
pi_217177411
Waar ik me ook paars aan erger, waar de datum op een verpakking staat. Kan echt overal staan: boven, zij, onder, achterkant. En dan vaak niet duidelijk omdat: doorzichtige verpakking, nog kleinere dan kleine cijfers. Daar zouden ze in Brussel wat aan moeten doen: de datum op een vaste plek.
If they say
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:06:24 #9
176471 oh-oh
pi_217177429
Haha ja of dat die datum door de wat er op de verpakking staat niet leesbaar is, ook zoiets :?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:09:25 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_217177468
Wat zou het leven een stuk simpeler zijn als het gewoon allemaal witte verpakkingen zijn met grote zwarte letters op de achterkant met wat erin zit en tot hoe lang het houdbaar is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217177490
Ik let dus op kcal en dan zetten ze het er vaak per 100 gram op, moet ik eerst kijken hoeveel gram de verpakking is en dan doorrekenen....sta ik weer hardop te tellen :D En ALTIJD onderop dus ik moet alles steeds omkieperen of het hoog boven mijn hoofd houden.

Maaruh die vrouw he die dus moeilijk deed vandaag over het eten, die gaat dus serieus zo pannekoeken staan bakken. Die spoort niet hoor. Ze belde op toen ik onderweg was naar de AH dat ze liever pannekoeken ging bakken dan een magnetron maal eten. Be my guest, lekker in de regen, dus pannekoekenmix gehaald.
Ik eet een diepvries maaltje van Mama's of zoiets (468 kcal voor de nieuwsgierigen).
pi_217177495
En het ruikt naar sauna in onze achtertuin, een deel van de Red Cedar zit op de gevel en het regent nu. Het ruikt heerlijk O+
pi_217177507
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja of dat die datum door de wat er op de verpakking staat niet leesbaar is, ook zoiets :?
Of dat ja of gewoon heel geen datum. Al een paar keer gehad met een versproduct. Dan gaat het de kliko/gftbak in en claim ik het bedrag. Houdbaar vind ik minder erg, maar bij versproducten :N

Jaaa, dat zou veel oplossen @Troel :D
If they say
pi_217177512
Of zwarte letters op blauwe ondergrond (zwart op de donkerblauwe dop van de Karvan Cevitam, wie heeft dat bedacht :') ).
pi_217177532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:11 schreef exode het volgende:
Ik let dus op kcal en dan zetten ze het er vaak per 100 gram op, moet ik eerst kijken hoeveel gram de verpakking is en dan doorrekenen....sta ik weer hardop te tellen :D En ALTIJD onderop dus ik moet alles steeds omkieperen of het hoog boven mijn hoofd houden.

Maaruh die vrouw he die dus moeilijk deed vandaag over het eten, die gaat dus serieus zo pannekoeken staan bakken. Die spoort niet hoor. Ze belde op toen ik onderweg was naar de AH dat ze liever pannekoeken ging bakken dan een magnetron maal eten. Be my guest, lekker in de regen, dus pannekoekenmix gehaald.
Ik eet een diepvries maaltje van Mama's of zoiets (468 kcal voor de nieuwsgierigen).
Haha, pannenkoeken :D Nouja, jij hoeft niet te bakken ;)
Die van mama heb ik nog in de vriezer staan. Met vis en met zalm. Nog niet gegeten maar ben benieuwd :)
If they say
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:15:47 #16
176471 oh-oh
pi_217177541
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:11 schreef exode het volgende:

Maar hoeveel koolhydraten, dat wil ik weten :D
Die staan er ook per 100 gram op, dat snap ik wel, dat is het handigst.
( Groucho Marx )
pi_217177546
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Nijna het volgende:
Of zwarte letters op blauwe ondergrond (zwart op de donkerblauwe dop van de Karvan Cevitam, wie heeft dat bedacht :') ).
Idioot toch?
Laatst iets op een doorzichtige verpakking met lichtrode letters. Tuurlijk :')
If they say
pi_217177577
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ja, inderdaad, ik let ook altijd op zout dat is vaak echt veel. Maar dat is omdat ik de enige in de familie ben zonder een hoge bloeddruk en dat wil ik graag zo houden.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:20:25 #19
176471 oh-oh
pi_217177602
Daarom at ik al echt nooit kant en klaar zooi, of dingen uit pakjes, zo ongezond.
Yet look at me know :|W
( Groucho Marx )
pi_217177634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:04 schreef Mushanga71 het volgende:
Waar ik me ook paars aan erger, waar de datum op een verpakking staat. Kan echt overal staan: boven, zij, onder, achterkant. En dan vaak niet duidelijk omdat: doorzichtige verpakking, nog kleinere dan kleine cijfers. Daar zouden ze in Brussel wat aan moeten doen: de datum op een vaste plek.
Herkenbaar. :')
Of op de sticker die je vervolgens eraf scheurt om het te openen. :{w
pi_217177661
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Die met zalm of kabeljauw heeft maar iets van 7,5 gram koolhydraten per 100 gram. Dus 30 per portie. Al die andere smaken hebben er een veelvoud van.
If they say
pi_217177671
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:23 schreef vencodark het volgende:

[..]
Herkenbaar. :')
Of op de sticker die je vervolgens eraf scheurt om het te openen. :{w
Dies ook handig ja :')
Toch maar es aankaarten im Brussel. Doen ze nog wat nuttigs daar :P
If they say
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:30:53 #23
176471 oh-oh
pi_217177723
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:25 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Die met zalm of kabeljauw heeft maar iets van 7,5 gram koolhydraten per 100 gram. Dus 30 per portie. Al die andere smaken hebben er een veelvoud van.
Ik wil 20-25 kh per dag eten max :'(
( Groucho Marx )
pi_217177733
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:55 schreef vencodark het volgende:
Waarom zou je je leesbril niet meenemen naar de winkel?
Als je het nodig hebt. :)

Ontkenningsfase... :+

@exode, straks heeft ze de hele buurt aan tafel, als ze die pannenkoeken ruiken ;)
Eet smakelijk en geniet van je sauna geur!

Die mama's maaltijden hebben leuke namen, ik heb ze hier nog nooit zien liggen in de Jumbo.
pi_217178362
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik wil 20-25 kh per dag eten max :'(
Boh, das niet veel ;(
Wij aten net chinees. Dit keer waren er wat zwartebonen door de ketjap gehusseld :') Moest aan jou denken, stel dat jij dit had besteld, dan had je tegen het plafond gezeten qua koolhydraten. In gewoon zwartebonensaus zit een stuk minder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:31 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ontkenningsfase... :+

@:exode, straks heeft ze de hele buurt aan tafel, als ze die pannenkoeken ruiken ;)
Eet smakelijk en geniet van je sauna geur!

Die mama's maaltijden hebben leuke namen, ik heb ze hier nog nooit zien liggen in de Jumbo.
Ontkenningsfase :D Daar zit ik idd ook al een tijdje in :P

Die maaltijden van mama's zijn volgens mij nieuw. Had ze iig niet eerder gezien en ik zoek redelijk vaak op maaltijden bij appie :') Misschien krijgt jumbo ze nog.
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')