Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb die man niet aangenomen hè.
Hij hoeft de goden zelf toch niet te erkennen? Hij erkent dat er mensen bestaan die iets anders geloven dan hij. Als ik zeg dat er moslims zijn en dat die in Allah geloven, maakt mij dat geen moslim. Als hij zou zeggen dat er katholieken bestaan die Maria vereren, is hij ook geen katholiek.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:20 schreef -Spring het volgende:
Je kunt geen Moslim uitnodidigen en verwachten dat ie het bestaan van andere goden erkent. Dan zou het namelijk geen Moslim zijn.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:42 schreef Jentin het volgende:
[..]
Hij hoeft de goden zelf toch niet te erkennen? Hij erkent dat er mensen bestaan die iets anders geloven dan hij. Als ik zeg dat er moslims zijn en dat die in Allah geloven, maakt mij dat geen moslim. Als hij zou zeggen dat er katholieken bestaan die Maria vereren, is hij ook geen katholiek.
Ik vind het helemaal niet zo vanzelfsprekend logisch dat een moslim niks over het christendom (hindoeïsme/boeddhisme/kies er maar een) zou kunnen vertellen. Zeker niet als dat wel de afspraak is rondom de gastlessen in kwestie.
Dat denk ik vooral hoor, omdat er twee vaders meegaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:42 schreef vencodark het volgende:
Ik ben het ermee hoor, probeer dan ook andere dingen mee te pakken maar ik begrijp dat dit op initiatief van 2 islamitische ouders is geregeld, leuk toch?
We zijn vorig jaar naar een grote boerderij geweest omdat daar lammetjes geboren waren.![]()
Doe mij die maar.
Oooh boy, je bent gewoon gegijzeldquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:41 schreef Nijna het volgende:
"Opgesloten" in mn eigen huis, de spuiter/schilder heeft de hele trapopgang afgeplakt zodat hij helemaal los kan straks. Voor een goed doel, over een paar uur worden we weer vrij gelaten
Ja, ik ben weer vrijquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh boy, je bent gewoon gegijzeldAlweer vrij?
Troep en discussies, ik heb ze de laatste dagen toch echt niet gemist he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij keken hem gisteren op Videoland en dachten eej dat is bij ons!![]()
Yay, schiet al aardig op zo! Hopelijk kun je wat hulptroepen inschakelen want die stofrotzooi gaat écht overal tussen/in/op/onder zittenquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:31 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer vrij.
En ff wat stof geruimd, volgende week komt hij de klus afmaken, maar een groot deel van de vloer ligt nog bedekt met van dat papier enzo.
Mocht er wel nieuw papier op leggen voor als de keukenmannen komen, de rol ligt er nog![]()
Ik had eigenlijk ff willen dweilen, maar dat doe ik maandag wel, dinsdag komt de keuken.
En als dan volgende week zaterdag de rest gespoten is dan gaat al die zooi er ook uit, dus ik denk dat ik voor zondag maar wat hulptroepen ga regelen om te poetsen. Dan maandag komen de meubelen terug.
Goed bezig @:exode.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:35 schreef exode het volgende:
Ik weet niet of iemand hier Kopen zonder Kijken kijkt, maar maandag (aflevering 3) zijn ze erg dichtbij ons.Moest al aan je denken toen ik de aflevering keek inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij keken hem gisteren op Videoland en dachten eej dat is bij ons!
Zo, hier ook hard gewerkt de afgelopen twee weken. Alle momenten die ik vrij was bezig geweest met het afsluiten van de stoep (die had al te veel jaar geen liefde meer gehad en was niet meer te redden met alleen inzetten met azijn of zo). En vandaag de hele stoep ingeveegd.
Dus eigenlijk moet het nu een keertje regenen (‘‘s nachts of zo) zodat het goed in de voegen regent.
Alleen de oprit moet nog. Maar ben er wel even klaar mee. Dus dat komt later wel weer.
En man heeft het fietsenhok afgemaakt en gezorgd dat er stroom is en dat mn nieuwe autolader het doet.
In de tussentijd nog even bij de atletiek wedstrijd van de jongste gaan kijken. En nu wat te eten besteld en lekker in het zonnetje daarop aan het wachten.
En aan het bedenken dat ik nieuwe tuinstoelen nodig heb en een extra tuintafel voor aan de andere kant van het huis (voor als het echt zonnig en heet is in de zomer zodat we dan lekker in de schaduw kunnen zitten). Die we nu hebben is van natuursteen en die verzet je niet zomaar.
Volgens mij is dat de bedoeling van verticuteren toch? Dat het mos eruit gaat, als er enkel mos in ligt houd je inderdaad niet veel over.quote:Op zondag 6 april 2025 10:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Tis hier volledig de mist ingegaan toen ik biologische koeienpoepkorrels erop heb gegooid. Had eerst kunstmestkorrels met vanalles en nog wat erin en dat werkte als een tierelier. Kon het alleen niet meer vinden.
Verticuteren heeft hier geen nut meer, hou ik niks over![]()
Heb toen wel stukken mos eruit gehaald en opnieuw ingezaaid, maar dat moest worden afgedekt met gaas want de vogels hadden een feestmaal![]()
Mos hier altijd wel wat onder de bomen gehad, maar nu ist écht heel erg. En het wordt geel want mn tuinslang bleek een scheur te hebben dus moet een nieuwe. Maar zie door de tuinslangen het bos niet meer.
Klopt, das de bedoeling van verticuterenquote:Op zondag 6 april 2025 10:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de bedoeling van verticuteren toch? Dat het mos eruit gaat, als er enkel mos in ligt houd je inderdaad niet veel over.
En dan weer zaaien en kalk dacht ik.
Mijn ouders zijn er straks, misschien stort mijn vader zich wel op de tuin... ik ga hardlopen vanmiddag.
Wilde dat mijn gras er zo uitzag. Mijn tuin lijkt meer op een maanlandschapquote:Op zondag 6 april 2025 11:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb de strijd voor een mooi gazon opgegeven. Tuin op het noorden en gras blijkt toch geen goede combinatie te zijn. En toch wil ik nog steeds heel graag gras. Dus ik heb het vrij spel gegeven. In het voorjaar en zomer geniet ik er uiteindelijk wel van (en hopelijk de insecten ook). En dan in augustus met de zeis erover en wachten tot het weer voorjaar wordt.
Dit was vorig jaar begin mei en dan wordt het gaandeweg één groot feest aan bloemetjes en kruiden tot de zomer dus.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |