abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 00:03:51 #176
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8804176
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:03 schreef schatje het volgende:
Wie had dat nou verwacht, Hind eruit??
ik niet eik.
had jamai al zien vertrekken
  zondag 2 maart 2003 @ 00:04:20 #177
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8804183
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het wel een leuke kloon . Al is het alleen maar om Hind hier te hebben.
  zondag 2 maart 2003 @ 00:04:45 #178
48866 Hind
Geen idool
pi_8804191
Ik had echt geen idee van wie eruit zou moeten. Ieder heeft zo zijn kwaliteiten, weet je? De spanning was ook echt te snijden.
U kunt hier uw reclameboodschap achterlaten.
pi_8804214
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:04 schreef Christine het volgende:

Dank je . Ik heb het nodig . En nu gaat Juliette ook nog bij DSDS, vrees ik met grote vrezen.
  zondag 2 maart 2003 @ 00:05:35 #180
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_8804219
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:04 schreef Hind het volgende:
Ik had echt geen idee van wie eruit zou moeten. Ieder heeft zo zijn kwaliteiten, weet je? De spanning was ook echt te snijden.
Doe me een lol en ga wat anders doen je bent niet overtuigend..
Respect my fucking authority!!
  zondag 2 maart 2003 @ 00:05:40 #181
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8804223
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:03 schreef schatje het volgende:
Wie had dat nou verwacht, Hind eruit??
IKKE! Ik heb het de hele week al geroepen
  zondag 2 maart 2003 @ 00:06:22 #182
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_8804242
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dank je . Ik heb het nodig . En nu gaat Juliette ook nog bij DSDS, vrees ik met grote vrezen.

Neeeeeeeeeeeeeeej dat mag niet!!
En ik geloof eerder dat Alex eruit vliegt hij zong echt waardeloos vandaag

(oops offtopic)

Respect my fucking authority!!
  zondag 2 maart 2003 @ 00:07:05 #183
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8804261
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:05 schreef nietje83 het volgende:

[..]

Doe me een lol en ga wat anders doen je bent niet overtuigend..

HAHAHA
pi_8804311
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:06 schreef nietje83 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeej dat mag niet!!
En ik geloof eerder dat Alex eruit vliegt hij zong echt waardeloos vandaag

(oops offtopic)

Ik hoop echt dat je gelijk hebt! Maar inderdaad: offtopic.
pi_8804634
Kusje voor Tom

En eigenlijk...sja Hind heeft een geweldige stem, maar net als Jim en Jamai is ze me een beetje gaan vervelen Dus eigenlijk kan ik me er niet te erg druk over maken...Sinds Dewi (en David ) eruit zijn is voor mij de lol er gewoon een beetje af.

Ook vond ik dit afscheid niet heel ontroerend ofzo. Hind zat maar een beetje raar te snikken met liters make-up op dr gezicht en dat was het dan wel. Het moment dat Jamai doorging was wel heel mooi..Dat lag ook aan Jamai denk ik.

Niks kan tippen aan het hartbrekende vertrek van Dewi. Ook de jury was er vandaag nogal koeltjes bij. En ik ook.

pi_8804667
Alhoewel ik dit wel een bloedstollende uitzending vond! Wie had dat gedacht zeg...
pi_8804679
Wat leuk dat mensen aan mij denken .
pi_8804787
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht binnen 10 minuten na de uitslag al; Ohw wat zielig voor Tom

Voor wie ben je nu? Ik Jamai denk ik...

zondag 2 maart 2003 @ 00:29:29 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_8804802
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
*geeft knuffel*
pi_8805199
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:28 schreef karoltje het volgende:
Ik dacht binnen 10 minuten na de uitslag al; Ohw wat zielig voor Tom

Voor wie ben je nu? Ik Jamai denk ik...

Ja, ik weet het niet. Volgens de stemwijzer moet ik op Jamai stemmen.
  zondag 2 maart 2003 @ 12:41:48 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_8810402
Dit is de eerste keer dat ik op een Idols-topic reageer. Ik kijk het wel, maar nu moet ik toch echt even mijn frustraties kwijt:
Sinds wanneer is dat nassale monotone stemgeluid van Jim beter te verdragen dan de gesmeerde soepele stem van Hind?
Gaat het dan echt alleen maar om de looks? Gaan de 13-jarige meisjes bepalen dat we voorlopig opgezadeld zitten met die saaie stem van Jim? Give me a break!!

Ik snap best dat er gezocht wordt naar een idool met DE X-factor, maar die had Hind wel 100x sterker dan Jim. Jim heeft welliswaar DE looks, maar een middelmatige stem. Hind had DE looks en DE stem.
Zo'n jochie is toch ook veels te jong nog?

De race is nu wel uitgemaakt, Jamai mag volg. week de troostprijs mee naar huis nemen. Ondanks dat hij zo'n jolige lieverd is, gaan de meisjes bij hem niet spontaan huilen. We zullen het met Jim moeten doen.

En Hind... sja.
Ik hoop echt van harte dat ze niet in de vergetelheid raakt. Datzelfde hoop ik voor Dewi. Die 2 dames hadden in de finale moeten staan, dan was het misschien nog spannend geweest.
En ook al zou Hind arrogant zijn, so what? Van J.Lo, Madonna, Britney Spears wordt het allemaal geaccepteerd. En dat zijn echte idolen.
Pfff... ik kijk niet meer, spanning is er volledig af.

* dutchie moppert verder:
Stom programma.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_8811018
Ik weet zeker dat het feit dat ze vorige week niet zo erg ontroerd was door het vertrek van Dewi zeker heeft meegespeeld bij de stemmers. Heel veel mensen, inclusief ik, vinden haar arrogant overkomen daardoor en erg strijdlustig. Misschien dat die hindfans toen zijn overgestapt naar Jamai. En ja, natuurlijk, Jim deed het gister best goed. Verder kan ik niks anders bedenken wat er voor gezorgd heeft dat Hind eruit is.
  zondag 2 maart 2003 @ 13:19:14 #193
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_8811034
Ik had ook gehoopt dat Hind & Dewi in de finale zouden komen.
Onbegrijpelijk dat Hind er nu uit is.
Een voordeel, ik hoef zaterdag niet naar de finale te kijken.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_8811088
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ik niet eik.
had jamai al zien vertrekken

jamai niet, had wel verwacht dat ie erin bleef (ook al haat ik hem met een intens zompige haat)

ik had in gedachten jim al zien vertrekken, ik onderschatte de kracht van de stemmende huppelkut.

zondag 2 maart 2003 @ 13:27:38 #195
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_8811174
Nu Hind eruit is ipv Jim weet ik het zeker; IDOLS IS ZWAAAAR GEFIXED!!!

Hind heeft nog nooit op de schopstoel gezeten en die Jim al zeker 5 keer, en dan word Hind er nou uitgegooid!!

Mijn theorie: ze hebben Jim express zo vaak op de schopstoel gezet zodat al die BrEeZaH-sletjes vaker voor hem gaan stemmen en zo dus meer geld te verdienen.

Doordat Jamai ook zeer hot is bij eerder genoemd sletjes, word het volgende week kassa voor de makers van Idols...

Hind is gewoon GENAAID door eerder genoemde makers maar * Thurminator weet zeker dat Hind er echt wel komt zonder deze gefixte BULLSHIT!!

Maar vind het wel jammer dat Hind eruit is want ze kan supermooi zingen en krijg er echt kippevel van...

zondag 2 maart 2003 @ 13:33:03 #196
10721 dolfg
RegiZeur
pi_8811281
Ik kreeg ook kippevel van Hind. Nog nooit zo'n kouwe muts gezien als Hind.
Hoogmoed komt voor de val. Hind dacht er al te zijn en ze is vorige week helaas vergeten betrokkenheid met Dewi te vertonen.
Ik mistte bij Hind iedere menselijke emotie, behalve de obligate 'gaaf' als ze weer een ronde door was.

Ik denk dat Jim, Jamai en Dewi gisteravond nog een feestje gevierd hebben: de diepvrieskist ligt eruit.

Bovendien hebben we al een Whitney Houston, pondje coke voor Hind en ze ziet het weer helemaal zitten.

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_8811354
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:33 schreef dolfg het volgende:
Ik kreeg ook kippevel van Hind. Nog nooit zo'n kouwe muts gezien als Hind.
Hoogmoed komt voor de val. Hind dacht er al te zijn en ze is vorige week helaas vergeten betrokkenheid met Dewi te vertonen.
Ik mistte bij Hind iedere menselijke emotie, behalve de obligate 'gaaf' als ze weer een ronde door was.

Ik denk dat Jim, Jamai en Dewi gisteravond nog een feestje gevierd hebben: de diepvrieskist ligt eruit.

Bovendien hebben we al een Whitney Houston, pondje coke voor Hind en ze ziet het weer helemaal zitten.

Inderdaad, ze had vorige week zo moeten huilen als ze gister deed. Zie je nou wel, ze kan wel huilen. Er waren genoeg mensen hier die zeiden dat ze niet vast haar emoties anders uit. Nou ik heb gister genoeg tranen gezien hoor ( en superuitgelekte makeup). Ik vind haar niet leuk als Idool, klaar.
  zondag 2 maart 2003 @ 13:39:38 #198
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_8811435
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:27 schreef thurminator het volgende:
Nu Hind eruit is ipv Jim weet ik het zeker; IDOLS IS ZWAAAAR GEFIXED!!!

Hind heeft nog nooit op de schopstoel gezeten en die Jim al zeker 5 keer, en dan word Hind er nou uitgegooid!!

Mijn theorie: ze hebben Jim express zo vaak op de schopstoel gezet zodat al die BrEeZaH-sletjes vaker voor hem gaan stemmen en zo dus meer geld te verdienen.

Doordat Jamai ook zeer hot is bij eerder genoemd sletjes, word het volgende week kassa voor de makers van Idols...

Hind is gewoon GENAAID door eerder genoemde makers maar * Thurminator weet zeker dat Hind er echt wel komt zonder deze gefixte BULLSHIT!!

Maar vind het wel jammer dat Hind eruit is want ze kan supermooi zingen en krijg er echt kippevel van...

Ik wil graag even voor eens en voor altijd uit de wereld helpen, dat ze er express iemand in laten voor het geld!, zal ik het jullie even simpel uitleggen?, wanneer verdiend idols het meeste geld?? als ze degene door laten gaan met de MEESTE stemmen. Als jullie dus zeggen dat ze Jim erin laten voor het geld, zeg je dus zelf eigenlijk: "ze laten jim erin, want hij krijgt veel stemmen". nou, zo oneerlijk is dat dus helemaal niet, want als hij zoveel geld op leverd, betekend dit dus automatisch dat ie heeeel veel stemmen krijgt. Dus iedereen die gewoon zit te roepen van.. "jaaah voor het geld laten ze hem erin...." die spreekt zichzelf gewoon gigantisch tegen, want wie veel opbrengt, KRIJGT VEEL STEMMEN. Dus als Jim meer geld oplevert als Hind, dan betekend dit dat er meer op hem gestemd is, klaar, en dat betekend dus ook dat hij verdiend door is. en begrijp me verder goed, ik had lieverd ook Hind in de finale gezien,
  zondag 2 maart 2003 @ 14:19:01 #199
13973 ranja
image means nothing
pi_8812286
Waarschijnlijk zijn de Dewi-stemmers massaal naar Jim en Jamai gegaan en niet naar Hind... zo krijg je dus ineens een heel andere uitslag. Zonde, ik hoef het nu volgende week ook niet weer te zien.
pi_8812339
Hind was gewoon top gister!

De finale had eigenlijk Hind en Jamai moeten zijn!

Hind je komt er wel!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')