quote:Gisteren is mij ook opgevallen dat ze heel gemaakt is.
Op zondag 23 februari 2003 12:14 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ze was barslecht, Jim en Jamai gingen met fans op de foto enzo en Hind vertrok met 2 bodyguards met d'r jas half over d'r hoofd zodat niemand foto's kon maken.
Arrogante huisvrouw is het, behalve op TV
D'r zingen wordt een beetje saai vind ik, beetje te rustig allemaal.
quote:helemaal met je eens.
Op zondag 23 februari 2003 14:20 schreef lin1406 het volgende:[..]
Gisteren is mij ook opgevallen dat ze heel gemaakt is.
Vooral toen Dewi eruit lag. Je kon zo goed zien dat het gemaakt
verdrietig was. Ze is echt een strever. Jim en Jamai waren duidelijk
echt ontroerd. Mijn vriend die zelf een grote fan van Hind is,
was hierin ook zwaar teleurgesteld.
quote:sterrengedrag dus
Op zondag 23 februari 2003 12:14 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ze was barslecht, Jim en Jamai gingen met fans op de foto enzo en Hind vertrok met 2 bodyguards met d'r jas half over d'r hoofd zodat niemand foto's kon maken.
Arrogante huisvrouw is het, behalve op TV
D'r zingen wordt een beetje saai vind ik, beetje te rustig allemaal.
quote:Dat vroeg ik me ook af
Op zondag 23 februari 2003 14:02 schreef schatje het volgende:[..]
En Jim??
quote:Moet je wel eerst een idool zijn.
Op zondag 23 februari 2003 14:27 schreef DJP het volgende:
Het is toch wel echt sterrengedrag, een idol moet ook moeilijk te fotograferen zijn.
quote:yup
Op zondag 23 februari 2003 14:48 schreef schatje het volgende:[..]
Moet je wel eerst een idool zijn.
quote:Die ging ook goed met z'n fans om enzo.
Op zondag 23 februari 2003 14:02 schreef schatje het volgende:[..]
En Jim??
Ook een idool dus
Hoop dat de finale tussen Jim en Jamai gaat, Hind is geen echt idool.
Toen bekend werd dat Jamai doorging wenste hij de mensen die nog op de bank zaten veel sterkte.
Toen bekend werd dat Hind doorging ging ze heel overdreven juichen, had geen oog voor Jim en Dewi.
En toen Dewi eruit moest werd iedereen emotioneel, behalve Hind, die bleef lachen
quote:Ik heb ook traantjes gezien toen ze elkaar een dikke knuffel gaven.
Op zondag 23 februari 2003 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind stond te janken hoor.
quote:juist ... ze deed alsof ze de finale al gewonnen had
Op zondag 23 februari 2003 17:26 schreef GerardVanAs het volgende:
Ik wil nog iets toevoegen.Toen bekend werd dat Jamai doorging wenste hij de mensen die nog op de bank zaten veel sterkte.
Toen bekend werd dat Hind doorging ging ze heel overdreven juichen, had geen oog voor Jim en Dewi.
En toen Dewi eruit moest werd iedereen emotioneel, behalve Hind, die bleef lachen
quote:Inderdaad, dat vond ik nog wel zo lachwekkend... Hoe ze daar heel veel moeite stond te doen om een paar traantjes uit d'r ogen te persen.
Op zondag 23 februari 2003 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind stond te janken hoor.
Ze stond trouwens inderdaad alleen maar te lachen toen ze hoorde dat Dewi eruit ging.
Ik blijf erbij dat ik het een raar kind vind...
quote:ik sluit me daarbij aan
Op zondag 23 februari 2003 21:07 schreef Christine het volgende:[..]
Inderdaad, dat vond ik nog wel zo lachwekkend... Hoe ze daar heel veel moeite stond te doen om een paar traantjes uit d'r ogen te persen.
Ze stond trouwens inderdaad alleen maar te lachen toen ze hoorde dat Dewi eruit ging.
Ik blijf erbij dat ik het een raar kind vind...
Mevrouw staat stralend te lachen
quote:ze krijgt gewoon haar lippen niet op elkaar
Op zondag 23 februari 2003 23:34 schreef GerardVanAs het volgende:
En het bewijs:Mevrouw staat stralend te lachen
quote:En als je iets verder kijkt bij dit fragment bij de herhaling of weet ik veel wanneer zie je dat ze d'r wangen afveegt om te laten zien hoe verdrietig ze wel niet is.
Op zondag 23 februari 2003 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ze krijgt gewoon haar lippen niet op elkaar
quote:Ook die heb ik nu
Op zondag 23 februari 2003 23:36 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En als je iets verder kijkt bij dit fragment bij de herhaling of weet ik veel wanneer zie je dat ze d'r wangen afveegt om te laten zien hoe verdrietig ze wel niet is.
Wat een verdriet zeg, goed te zien
quote:jah ... ontzettend veel moeite moet ze doen om tranen in d'r ogen te krijgen weg te vegen
Op zondag 23 februari 2003 23:37 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ook die heb ik nu
Wat een verdriet zeg, goed te zien
quote:Het gaat ook om haar persoonlijkheid, en haar gedrag tegen d'r fans is barslecht.
Op zondag 23 februari 2003 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gezeur zeg over of iemand wel of niet traantjes in haar ogen had of wel of niet emotioneel is als een ander het programma moet verlaten. Niet ieder mens reageert hetzelfde op een situatie. Misschien heeft Hind naderhand pas de 'klap' gevoeld dat Dewi nu weg is. Misschien was ze best heel emotioneel maar heeft ze het met behulp van een zenuwachtige glimlach weten te onderdrukken. Onvoorstelbaar dat mensen hier lopen te controleren of er nou wel of geen echte tranen in haar ogen te zien waren!
Zo iemand kan Idols toch niet winnen, die haar fans niet eens te woord wil staan, geen foto's laat nemen van haar, en met 2 bodyguards zo naar buiten loopt na de uitzending.
quote:Zo hoort ook een Idol te gedragen. Niet als iemand die je in de kroeg ook tegenkomt. Robbie williams bijvoorbeeld staat zijn fans ook niet graag te woord. Eerder hij slaat ze inelkaar.
Op maandag 24 februari 2003 00:01 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
...en met 2 bodyguards zo naar buiten loopt na de uitzending.
quote:mwah ...
Op maandag 24 februari 2003 00:11 schreef Superdragon het volgende:[..]
Zo hoort ook een Idol te gedragen. Niet als iemand die je in de kroeg ook tegenkomt. Robbie williams bijvoorbeeld staat zijn fans ook niet graag te woord. Eerder hij slaat ze inelkaar.
Ik vind dat ze het goed aanpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |