Op 2 ookquote:
Oja hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik maak het soms ook in de zomer als het 30 graden is. Heerlijk haha
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo jammer dan weer he dit
[..]
snap niet waarom dat nodig is
heb het gemist wat zei ze?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice zei dat ze Jolien hoorde zeggen dat ze blij is dat de vrijstelling bij hem (Jordy) is.........
(dat was alles)
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
goh laat me raden wie KItty bedoeld uit het BBMedia topic![]()
![]()
vind wel dat ze gelijk heeft over optie van meedoen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik maak het soms ook in de zomer als het 30 graden is. Heerlijk haha
Ik zal het voorstel eens gaan doen om alle topics te laten volgend jaar. Gewoon een topic te nemen zodat iedereen alles in een topic kan bespreken, scheelt mij een hoop werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja hoor!Sta ook gerust oliebollen te bakken in de zomer
![]()
Waarom nou weer een SL
Kweet niet waar hier is maar het ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echt waar, zelfs vanuit hier.
[ afbeelding ]
Jordy is altijd wel heel zuinig op z'n spulenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Jordy zijn jas is weer schoon. Zelfs de vetvlek die er al lang in zat is er uit volgens hem Top
Niet zo opgelet, bij een viel het mij wel altijd op Matt, die ziet er altijd uit om door een ringetje gehaald te worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jordy is altijd wel heel zuinig op z'n spulenin tegen stelling tot andere.
Ja ik gooide volume al omhoog! Hij klonk zo serieus!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Bb is speakingalleen batterijen wissel. Het leek of er groot nieuws kwam
Maar het is soms best lastig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal het voorstel eens gaan doen om alle topics te laten volgend jaar. Gewoon een topic te nemen zodat iedereen alles in een topic kan bespreken, scheelt mij een hoop werk.
Want mensen blijven toch gewoon alles posten. Hoevaak je ook zegt het hoort niet hier.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:24 schreef Jockari het volgende:
Sharice lijkt wel slaag gekregen te hebben.
[ afbeelding ]
Vanuit het noorden zie ik alleen het dak van de nabijgelegen Johan Cruijff Arena, daarnaast staat het BB-House.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kweet niet waar hier is maar het ziet er goed uit.
Ah dus daarom noemde BB 2x haar naam achterelkaar toen ze naar DBK moestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:24 schreef Jockari het volgende:
Sharice lijkt wel slaag gekregen te hebben.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |