De TT is geen onwaarheid. Dat gaf zelfs Jordy toequote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:02 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
als genoeg mensen onwaarheden blijven posten en diezelfde mensen ondersteunen deze posts, dan ga je er natuurlijk zelf in geloven![]()
Een snertdag.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
De TT is geen onwaarheid. Dat gaf zelfs Jordy toe
Het is hier geen kwestie van onwaarheden maar hoe mensen tegen een situatie aankijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:02 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
als genoeg mensen onwaarheden blijven posten en diezelfde mensen ondersteunen deze posts, dan ga je er natuurlijk zelf in geloven![]()
Ik stem op wie ik in de finale wil hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het ergens wel grappig dat de fans van Jordy nu massaal op Jolien (en Mattie) zullen stemmen, wetende dat het naar mijn idee veel slimmer is om iemand van het kartel te lossen voor de finale zodat ze hun stemmen niet meer hoeven te verdelen
Boeienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
bb matst jordy? waar staat dat?
en over die SM van Jane, waar matthi overigens gister gewoon zei; “zeker een SM jij” toen hij moest afwassen van haar, (en dus niet meer secret was) hoor ik jullie niet over?
die werden dan niet gematst of?
een mening, of opvatting van een situatie, is natuurlijk niet gelijk aan een feitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is hier geen kwestie van onwaarheden maar hoe mensen tegen een situatie aankijken
Het gaat hier toch over meningenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
een mening, of opvatting van een situatie, is natuurlijk niet gelijk aan een feit
dat jordy voordeel had bij deze challenge omdat hij langer zou zijn, of sterker, is totaal niet gerelateerd aan enige matserij..
als een ander gister beter was in puzzelen dan had jordy dit spel niet eens mogen spelen; dus gisteren ook gematst dan?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het ergens wel grappig dat de fans van Jordy nu massaal op Jolien (en Mattie) zullen stemmen, wetende dat het naar mijn idee veel slimmer is om iemand van het kartel te lossen voor de finale zodat ze hun stemmen niet meer hoeven te verdelen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:02 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
De TT is geen onwaarheid. Dat gaf zelfs Jordy toe
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
bb matst jordy? waar staat dat?
en over die SM van Jane, waar matthi overigens gister gewoon zei; “zeker een SM jij” toen hij moest afwassen van haar, (en dus niet meer secret was) hoor ik jullie niet over?
die werden dan niet gematst of?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is hier geen kwestie van onwaarheden maar hoe mensen tegen een situatie aankijken
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik stem op wie ik in de finale wil hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
een mening, of opvatting van een situatie, is natuurlijk niet gelijk aan een feit
dat jordy voordeel had bij deze challenge omdat hij langer zou zijn, of sterker, is totaal niet gerelateerd aan enige matserij..
als een ander gister beter was in puzzelen dan had jordy dit spel niet eens mogen spelen; dus gisteren ook gematst dan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
precies, dus selectieve verontwaardiging enkel gevoed vanuit haat naar Jordy…
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je bent weer lekker bezig hé kleuter
Gaan jullie lekkerquote:
Uw moeder heet dan ook niet Jane.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:59 schreef mazaru het volgende:
Dat ziet er niet zo uit als de erwtensoep die mijn moeder maakte
[ afbeelding ]
Laat haar toch lekker koken op haar manierquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Houd je aub nou aan het recept Jane ( je suiker was ook al niet OK)
Precies. Iedereen maakt het anders en uiteindelijk is het toch gewoon een gore soepquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker koken op haar manier
suiker, meel erbij wat maakt het uit
Wat dacht je bij jezelf? Ik quote gewoon de hele Cos dan kan er niemand zeuren?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaan jullie lekker
Hou hier eens mee op.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat dacht je bij jezelf? Ik quote gewoon de hele Cos dan kan er niemand zeuren?
Zal rond 4 april zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]