Ik denk het wel, ik hoor, schat ik zie je graag. Dat zeggen we in NL nietquote:
Jep. Vlaamse zangerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik hoor, schat ik zie je graag. Dat zeggen we in NL niet
Klinken ook wel mooi samenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
Als Sharice en Jordy samen zingen
komen ze wat meer tot elkaar
Wat zeggen jullie in nederland niet ? Jullie zien elkaar dus niet graag ? Voel met net Marioquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik hoor, schat ik zie je graag. Dat zeggen we in NL niet
ik hou van jouquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie in nederland niet ? Jullie zien elkaar dus niet graag ? Voel met net Mario
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie in nederland niet ? Jullie zien elkaar dus niet graag ? Voel met net Mario
In de zomer oliebollen bakken is ook niet op de streamsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:24 schreef Ynti het volgende:
[..]
Maar het is soms best lastig.
Om nu zo maar random in het kletstopic te posten dat je ook olieollen bakt in de zomer, dan krijg je rare "blikken" want waar komt dit opeens vandaan.
Hij wil de sfeer wat opkrikken en dat lukt met meezingers meestal welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
meezingen is verplicht
BB heeft echt de meest slechte muziek smaak
nederlandstaligquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil de sfeer wat opkrikken en dat lukt met meezingers meestal wel
Zo he, zet ze net aan en gelijk geluid uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
meezingen is verplicht
BB heeft echt de meest slechte muziek smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |