In het Groningse gebarentaal geven ze een draai aan het woord voor lentequote:
Whutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit komt gewoon van de website
Bovendien hebben ze er nog veertig dusjah wat geeft het.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Er was een kindje overleden aan mazelen in de VS. Die ouders waren Mennonieten dacht ik, spraken een soort Duits brabbeltaaltje, dus dat kind was niet gevaccineerd. Maar ze raadden andere ouders nog steeds niet aan om hun kinderen te vaccineren, want het verliep meestal probleemloos en hun kind was nu op een betere plek.
https://www.texastribune.(...)gaines-county-death/
Hm, naar een soort karnemelk/ drinkyoghurt naturel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat verkopen ze hier ook. waar smaakt dat naar?
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
In het Groningse gebarentaal geven ze een draai aan het woord voor lente
Stom dialect dat Utrechts
Zieke burn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.
Wel een burn?quote:
Dat is ook de bedoeling ervanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 6,5 uur geslapen en mijn slaapscore is 91 (uitstekend)
Ben je een beetje zuur?quote:
Zo'n dikke zachte sticker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik wil die sticker wel hoor.
Doe er maar eentje van een cavia of een paard.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik wil die sticker wel hoor.
Doe er maar eentje van een cavia of een paard.
Die is schattigquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hadden jullie dat vroeger ook, dat je een heel mooi stickervel had maar je stickers nergens op durfde te plakken want dat was zonde, dus dan gebruikte je ze maar nooit.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hadden jullie dat vroeger ook, dat je een heel mooi stickervel had maar je stickers nergens op durfde te plakken want dat was zonde, dus dan gebruikte je ze maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |