succesquote:
Goededag.quote:
Of het een D66 rechter is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat weet hij wat wij niet weten 🧐
Daaaamn. Zo ja dan is het 8 uurtjes schoffelen denk ik!quote:
Die heeft hard geremd.quote:
Wtfquote:
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.
[ afbeelding ]
Jeez.
Lees net de chauffeur is overledenquote:
Ik hoop maar dat hij daar zelf weinig van heeft meegekregen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lees net de chauffeur is overleden
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.
[ afbeelding ]
Jeez.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lees net de chauffeur is overleden
Hopelijk niet door een brake check van een opgewonden standje in een auto.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeez.
Als je dat voor een vrachtwagen doet ben je ook echt een mongool.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk niet door een brake check van een opgewonden standje in een auto.
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij daar zelf weinig van heeft meegekregen.
Dat had die bug lady een keer gegeven, of het was honingwaterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom drinken ze suikerwater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |