SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dus stiekem wilde hij van haar af, maar wist niet hoe hij dat moest zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.
Had je dat bericht gelezen over dat stel waarvan de man op trump had gestemd en zijn vrouw kwam uit een zuid amerikaans land. Ze waren op huwelijksreis geweest , ze had nog geen green card geloof ik maar omdat ze zojuist getrouwd waren dachten ze dat het wel goed kwam. Maar bij terugkomst mocht zij amerika niet in.
En hij zei dat hij geen spijt had van de stem
Nee johquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat ze in de week doen. Is dat waar van die dildo en kleuters?
Eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Ja sorry hoor maar Duits klinkt ook meteen zo agressief in mijn hoofd.
Nu klinkt het beetje alsof ik verplicht moet kiezen en het door mijn strot geduwd gaat worden.quote:
Mja, nee, ik denk niet dat ze spijt gaan krijgen. Ze gaan anderen de schuld geven van de ellende waarin ze terecht gaan komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.
Had je dat bericht gelezen over dat stel waarvan de man op trump had gestemd en zijn vrouw kwam uit een zuid amerikaans land. Ze waren op huwelijksreis geweest , ze had nog geen green card geloof ik maar omdat ze zojuist getrouwd waren dachten ze dat het wel goed kwam. Maar bij terugkomst mocht zij amerika niet in.
En hij zei dat hij geen spijt had van de stem
ja dat heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Er was een kindje overleden aan mazelen in de VS. Die ouders waren Mennonieten dacht ik, spraken een soort Duits brabbeltaaltje, dus dat kind was niet gevaccineerd. Maar ze raadden andere ouders nog steeds niet aan om hun kinderen te vaccineren, want het verliep meestal probleemloos en hun kind was nu op een betere plek.
https://www.texastribune.(...)gaines-county-death/
hmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Mja, nee, ik denk niet dat ze spijt gaan krijgen. Ze gaan anderen de schuld geven van de ellende waarin ze terecht gaan komen.
Als je denkt alles gelezen te hebben, komt er zoiets langs.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Er was een kindje overleden aan mazelen in de VS. Die ouders waren Mennonieten dacht ik, spraken een soort Duits brabbeltaaltje, dus dat kind was niet gevaccineerd. Maar ze raadden andere ouders nog steeds niet aan om hun kinderen te vaccineren, want het verliep meestal probleemloos en hun kind was nu op een betere plek.
Moest lachen.quote:
Dat is ook zo in het Duits.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu klinkt het beetje alsof ik verplicht moet kiezen en het door mijn strot geduwd gaat worden.
Als je voor ultieme vrijheid bent moeten ze dat zelf weten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja boeiend, niet mijn kind.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je voor ultieme vrijheid bent moeten ze dat zelf weten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |