Ja beschrijf het dan goedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik verbaas me over die recepten die ze hebben.
Luister naar het verhaal was met wind en daar gebruik van maken niet met kracht. Kijk eerst de uitzending eens voor gelijk te suggereren dat jordy is gematstquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar foei Jane! Ze heeft geen proficiat gezegd dat hij een krachtspel heeft gewonnen van twee vrouwen. Ze had alles moeten laten vallen en hem vol op de bek moeten pakken uit vreugde
Schuim er afscheppen, dat is heel normaalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is Mattie nou weer aan het doen het witte eruit scheppen
laat het ook eens goed koken nog![]()
Kap hier toch eens mee. Dat is mijn mening!!!!!!!!!!!!!!!!!! En bovendien zei Jordy het net zelf ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Luister naar het verhaal was met wind en daar gebruik van maken niet met kracht. Kijk eerst de uitzending eens voor gelijk te suggereren dat jordy is gematst
En al is Jordy wel gematst, dan is het maar zo. Dan staat dat al vanaf dag 1 vast en hebben we allemaal naar 1 grote comedy gekeken die bijna afgelopen isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Luister naar het verhaal was met wind en daar gebruik van maken niet met kracht. Kijk eerst de uitzending eens voor gelijk te suggereren dat jordy is gematst
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kap hier toch eens mee. Dat is mijn mening!!!!!!!!!!!!!!!!!! En bovendien zei Jordy het net zelf ook
Schuim afscheppen. Stond in het receptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is Mattie nou weer aan het doen het witte eruit scheppen
laat het ook eens goed koken nog![]()
geloof dat jullie daarmee bezig zijn, geloof dat wij "jordy aanhangers" amper wat zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:27 schreef Puzzie het volgende:
Het is maar goed dat BB ten einde loopt , de zuurtegraad wordt ook steeds hoger
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy weer gematst .. en dat mag ik vinden .. en ik hoef hier geen quote op.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
En daar zijn de chef koks weer
Recepten of kooktips van kijkers
Jullie tegen hullie?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat jullie daarmee bezig zijn, geloof dat wij "jordy aanhangers" amper wat zeggen
Als zelfs Jordy het toegeeft dan is het toch wel overduidelijk. Die voelt zich altijd benadeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:29 schreef C.A.I het volgende:
Jordy zei het voor de 2e keer machteloos dus trek je conclusie niet te doen voor beide dames moge duidelijk zijn
hij blijft aan de gangquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Schuim er afscheppen, dat is heel normaal
Liken mag wel?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy weer gematst .. en dat mag ik vinden .. en ik hoef hier geen quote op.
Jij bent vast een nep kokquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Schuim er afscheppen, dat is heel normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |