Nee das buda maar die smeert zonnebrand creme in zijn ogen dus heb er weinig vertrouwen in dat dat goed gaatquote:
Met een giraffequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, fanten:
Bekijk deze YouTube-video
"Alles en iedereen plat -dag."quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Nationale "wandel naar je werk"-dag_!
"Hups met de Panzermaus eroverheen dag"
Ja, ook.quote:
Dat maakt jou toch niets uit? Misschien kun je dan nog meer ogen kwijt bij hem. Hehehehe.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das buda maar die smeert zonnebrand creme in zijn ogen dus heb er weinig vertrouwen in dat dat goed gaat
Er is wel een lift, maar die gebruik ik bewust niet. Dan heb ik in ieder geval nog een loopje na het in de auto zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder lift?![]()
Als ik net aan kom dan ga ik echt niet met de trap, met al die tassen![]()
Doe ik wel 1x per uur om in beweging te blijven, zonder tassen
Ze zijn erg lastig te krijgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat maakt jou toch niets uit? Misschien kun je dan nog meer ogen kwijt bij hem. Hehehehe.
Heel goedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is wel een lift, maar die gebruik ik bewust niet. Dan heb ik in ieder geval nog een loopje na het in de auto zitten.
Goeie tandarts denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi dat ze hun slagtanden nog hebben
Ik probeer je gedachtengang te volgen, maar dat lukt niet, dus wat bedoel je?quote:
* trompettertquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' geen gaatjes, zie u weer over 6 maanden '
Buda staat al lang op de wachtlijst voor een oog en ze zijn moeilijk te krijgen. Dan heeft Luctor dus pech.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer je gedachtengang te volgen, maar dat lukt niet, dus wat bedoel je?![]()
Misschien moet ik nog meer koffie drinken.
ja maar dan had je dus mij moeten quoten :pquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Buda staat al lang op de wachtlijst voor een oog en ze zijn moeilijk te krijgen. Dan heeft Luctor dus pech.
Ah zo, ik was in de war omdat je mijn 'Heel goed' had gequotequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Buda staat al lang op de wachtlijst voor een oog en ze zijn moeilijk te krijgen. Dan heeft Luctor dus pech.
2x moet vandaag heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhh, de tandarts...
Hoe vaak gaan jullie op controle?
Ik mag niet meer 2x per jaar komen, omdat er bij mij toch niets speelt en ik weer binnen 5 min buiten sta.
Oh ja, ik moet nog een afspraak maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhh, de tandarts...
Hoe vaak gaan jullie op controle?
Ik mag niet meer 2x per jaar komen, omdat er bij mij toch niets speelt en ik weer binnen 5 min buiten sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |