quote:
Op dinsdag 1 april 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:1 De hoogste temperatuur (graden C): 24,9
2 De laagste temperatuur (graden C): 0,9
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 10
4 Zon (uren): 210
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3,4
6 Aantal warme dagen: (dag dat de temperatuur boven de 20 graden komt) 8
7 Aantal zomerse dagen: (dag dat de temperatuur boven 25 graden komt) 0
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest): 0
Er is vast wel iemand die het dusdanig verneukt dat de strafpunten niet uit maken

Ja maar lieve nattekat, ik had je met alle liefde strafpunten willen geven alleen mag en kan ik jou niet meenemen

het is al langer bekend dat voor de maand en jaarvoorspelling geen +1 dag extra met strafpunten kan worden meegenomen. Te laat is ook echt te laat.
quote:
Op dinsdag 1 april 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:[..]
Dat andere topic komt gewoon nog meerdere keren naar boven op zondag ter herinnering, dit is gewoon onzichtbaar als die ene mention op het verkeerde moment komt

En ja dan kom je op dit punt, ik kan niet als enige de mentions erin blijven gooien

zoals MissHobje al zegt: Zet het in je agenda of zet een wekker op jou mobiel, ik heb dat ook en op die manier kun je het nooit vergeten.
Zelf vind ik het fijn om een wekker op 23:00 en 23:30 te hebben, soms ben ik om 23:00 nog ergens mee bezig, dan is die dubbele wel een handig iets.
Voor nu is het hopen voor jou dat de laatste user niet extreem hoge score gaat krijgen, jij krijgt dus voor deze maand +10 punten bij net als de weekvoorspelling, en voor de maandvoorspelling valt dat enigszins nog mee