Dank voor deze tipquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dan kun je bij de belastingdienst ook nog flink geld terugkrijgen als je soort van mantelzorger voor ze bent
WTF? Werk je bij crypto.com of zo?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
TS begint uiteraard, ik doel dan niet op zaken als een Auto van de zaak, of een studie budget, maar gewoon leuke handige/bijzondere dingen die je bij werkgevers hebt gehad, uiteraard begint TS:
-Extra vrije dag op Satoshi Day (31 Oktober de dag dat de Bitcoin White Paper het licht zag)
Apparatuur die niet meer in garantie is mag ik voor een spotprijs overnemen. Je wilt niet weten hoe veel apparatuur er soms bij bedrijven onnodig weggegooid wordt.quote:Wat zijn/waren jullie bijzondere Perks?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Hier staat bij kantoor een heel wagenpark incl. elektrische fietsen, scootertjes ov passen die je mag gebruiken voor klantafspraken. Hebben we gratis fruit en kan je een x aantal keer per jaar gratis gebruik maken van coaches/maatschappelijk werkers.
Voor de rest standaard zut zoals korting op verzekeringen/sporten enz.
Nee werkte voor een Nederlands crypto bedrijfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
WTF? Werk je bij crypto.com of zo?
[..]
Apparatuur die niet meer in garantie is mag ik voor een spotprijs overnemen. Je wilt niet weten hoe veel apparatuur er soms bij bedrijven onnodig weggegooid wordt.
raptorix in / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:59 schreef BolleMannetje het volgende:
[..]
Uuhm? Bij welk topic hoort deze opmerking? :-D
Weinig bijzonders. Maar ik ben al tevreden met veel thuiswerken met flexibele tijden en gratis OV (of leaseauto).quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Goh Evangelion, welke leuke perks heb jij zoal bij je werkgever….
quote:
Wat zijn in godesnaam Perks nou weer??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
TS begint uiteraard, ik doel dan niet op zaken als een Auto van de zaak, of een studie budget, maar gewoon leuke handige/bijzondere dingen die je bij werkgevers hebt gehad, uiteraard begint TS:
-Gratis Online Abonnement op Financieel Dagblad.
-Bloemen op je partners Verjaardag
-Extra vrije dag op Satoshi Day (31 Oktober de dag dat de Bitcoin White Paper het licht zag)
-Gebruik kunnen maken van een professionele TV Studio
Wat zijn/waren jullie bijzondere Perks?
Er is niet echt een goed nederlands woord voor, maar het wordt volgens mij wel redelijk vaak gebruikt, het is wat anders dan arbeidsvoorwaarden, het zijn zeg maar dingen die je niet altijd zwart op wit hebt, maar waar je wel gebruik van kunt maken, of gewoon omdat je het ook nodig hebt voor je werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat zijn in godesnaam Perks nou weer??![]()
O ja dit hebben wij schijnbaar ook, en je mag ze ook prive gebruiken. Weet alleen niet waar die dingen staanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Hier staat bij kantoor een heel wagenpark incl. elektrische fietsen, scootertjes ov passen die je mag gebruiken voor klantafspraken. Hebben we gratis fruit en kan je een x aantal keer per jaar gratis gebruik maken van coaches/maatschappelijk werkers.
Voor de rest standaard zut zoals korting op verzekeringen/sporten enz.
Gewoon wat extra rails neerleggen naar je huis en de supermarktquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:08 schreef William_Papadin het volgende:
Ik mag het vervoersmiddel wat ik gebruik tijdens werk mee naar huis nemen.
Gaat alleen een beetje lastig want ik ben treinmachinist.
Auto's staan vrij vaak op parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dit hebben wij schijnbaar ook, en je mag ze ook prive gebruiken. Weet alleen niet waar die dingen staan
Extraatjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is niet echt een goed nederlands woord voor, maar het wordt volgens mij wel redelijk vaak gebruikt, het is wat anders dan arbeidsvoorwaarden, het zijn zeg maar dingen die je niet altijd zwart op wit hebt, maar waar je wel gebruik van kunt maken, of gewoon omdat je het ook nodig hebt voor je werk.
Gratis paperclips voor raptorix.quote:
Dat suggereerde chatgtp, maar is niet echt gelijk aan Perks denk ik.quote:
Hoop niet dat er teveel mensen werken daar dan? word je toch schijtmisselijk van na een tijdje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:56 schreef Solotovski het volgende:
Als er iemand jarig is trakteert de werkgever iedereen op saucijzenbroodjes. Elke verjaardag.
Een kennis van mij werkte bij een reisorganisatie waar je gratis mocht overnachten, maar dan moest je wel een rapportage voor de gids erbij maken, hij heeft toen alle kamers van het Efteling gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 07:45 schreef Invisibli het volgende:
In een hotel gewerkt waar de overnachtingen van 150-225 voor 75 te boeken waren door heel Nederland. Was enorm handig. Die mis ik nu wel.
Werk was ook leuk overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |