Ik denk dat het zoekende meer op persoonlijk vlak is .. genoeg traumaquote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken. Maar je merkt aan alles dat hij zoekende is. Hij heeft zelfs gezegd dat hij veel reizen maakt om te vluchten. Geen idee voor wat.
Inderdaad. Van mij mag ze lekker iedere dag om 19:30 gaan slapen. Heerlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:48 schreef odie22 het volgende:
hoe langer jane slaapt , hoe minder we van haar zien op de streams
Dat inzicht kreeg hij weer na een gesprek met Jolien. Dat hij eigenlijk altijd vluchtte als iets hem te moeilijk werd. Hij leert een bende deze BB.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken. Maar je merkt aan alles dat hij zoekende is. Hij heeft zelfs gezegd dat hij veel reizen maakt om te vluchten. Geen idee voor wat.
t was een prima gesprek, maar wel een beetje vaag.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het een mooi en eerlijk gesprek tussen 2 mannen die elkaar in het dagelijks leven nooit tegen zouden komen en waar toch wel een echte vriendschap is ontstaan. Respect voor elkaar.
Hier kijk ik BB voor.
De gesprekken eerder op de dag/ avond heb ik niet gezien (werken) dus kan ik niet over oordelen.
Same here, ik zwier minder en minder de stream aan. Wat ik leuk vind aan BB zijn vooral de connecties die de bewoners maken en de leuke, persoonlijke gesprekken die daaruit voortvloeien. Dus vanavond, sinds de meiden in bed liggen, vind ik de leukste stream.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Van mij mag ze lekker iedere dag om 19:30 gaan slapen. Heerlijk.
waarschijnlijk wel , en dan met 4 naar de finale, 3 dagen er voor iemand weg overdag en dan 3 tot de finaleavondquote:Op maandag 24 maart 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
Gaat er deze week gewoon maar eentje weg?
Kan me niet goed meer herinneren hoe dat voorgaande jaren de week ervoor ging.
Dus geldbod is echt pas volgende week?quote:Op maandag 24 maart 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel , en dan met 4 naar de finale, 3 dagen er voor iemand weg overdag en dan 3 tot de finaleavond
Vrijdag 1 en halverwege volgende week nog 1. 3 in de finale.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
Gaat er deze week gewoon maar eentje weg?
Kan me niet goed meer herinneren hoe dat voorgaande jaren de week ervoor ging.
ja goeie vraag , de tijd zal het lerenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dus geldbod is echt pas volgende week?
Denk niet dat dat er komt wantquote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dus dan doet de rest het op andere tijdstippen of ze koken, poetsen of ze zijn gewoon luiquote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie al 3 avonden jordy en matti daar staan
Geldbod komt niet denk ik, dat is niet standaard maar was misschien wel gekomen als je nu nog met meer mensen had gezeten.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Door b denk ik niet echt.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:08 schreef maxelu het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er komt want
a) tis heel duidelijk de budget-editie
b) te weinig bewoners over wegens 2 exits meer dan gepland
Hmm zoals @maxelu ook denkt door teveel mensen die zijn vertrokken?quote:Op maandag 24 maart 2025 23:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geldbod komt niet denk ik, dat is niet standaard maar was misschien wel gekomen als je nu nog met meer mensen had gezeten.
Vanaf week 7 ofzo hebben we het continue moeten doen met 2 mensen minder dan de bedoeling was, ivm 3 vrijwillige vertekken in 3 dagen (waardoor Keanu bleef, dus kwam je niet 3 maar 2 man tekort).
ja maar ze kreeg alleen een vrijstelling, geen geld mee naar huisquote:Op maandag 24 maart 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm zoals @:maxelu ook denkt door teveel mensen die zijn vertrokken?
Had niet verwacht dat het daardoor niet zou zijn.
Het drukken van Ashley op die knop was wel hilarisch natuurlijk
quote:Op maandag 24 maart 2025 23:13 schreef Willewa het volgende:
Óf ze laten de nr 4 volgende week gaan dmv een geldbod, maar denk niet dat ze vlak voor de finale nog zulke risico’s willen gaan lopen (dat bijv de favoriet ‘m vlak voor de finale peert ofzo).
Maar geen idee natuurlijk, we gaan het zien1 2 3, denk het iig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |