Wanneer komt die nieuwe final destination nou danquote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Goddomme wat is die nieuwe website van Pathé irritant.
Ik keek laatst even en was er ook geen fan van.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Goddomme wat is die nieuwe website van Pathé irritant.
Ja rustagh, zal nog wel even duren.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer komt die nieuwe final destination nou dan
Oke okequote:Op maandag 24 maart 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja rustagh, zal nog wel even duren.
Anders klikte je op een film en zag je alle tijden van de hele week. Dan kon ik in één oogopslag bepalen wanneer ik hem het beste kon gaan kijken. Nu moet ik voor zover ik snap elke dag los aanklikken.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik keek laatst even en was er ook geen fan van.
lekker de open haard aanquote:Op maandag 24 maart 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog even een rondje buiten gedaan. 10.154 nu, vind het wel mooi. Het was koud. Aanzienlijk kouder dan vanochtend vroeg. Morgen weer jas aan denk ik maar
Oh ja wat gebeurde daar?!!?!?!quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, ja dan snap ik het zeker wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Die Jurassic World ga ik wel zien ja.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
En nieuwe Jurassic World en nog een nieuwe Scary Movie dit jaar. Ik ga alvast voor de bioscoop liggen.
Ook nog een nieuwe Saw?
Als je naar Pathe gaat: bij Kruidvat kun je goedkoper kaartjes kopen nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
En nieuwe Jurassic World en nog een nieuwe Scary Movie dit jaar. Ik ga alvast voor de bioscoop liggen.
Ook nog een nieuwe Saw?Ja dus.
Ben bang dat ik niemand zo gek krijg.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Jurassic World ga ik wel zien ja.
Ook voor dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naar Pathe gaat: bij Kruidvat kun je goedkoper kaartjes kopen nu.
Mijn vriendin heeft dezelfde smaak als ik in filmsquote:
Ja heb ik weinig aan nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dezelfde smaak als ik in films
Nouja, 90%.
bizonkit er opquote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef drakin het volgende:
Lekker bakje koffie gezet, loopt de koffie langzaam uit mijn mok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |