Dat had ook nooit een lang leven gehad. Jeffrey is stinkend jaloers en zij is ehhh ehmm losbandig.quote:
Eens, maar op deze manier is wel lullig.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ook nooit een lang leven gehad. Jeffrey is stinkend jaloers en zij is ehhh ehmm losbandig.
Vond je ze ook eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. Hij is nog zo knulletjequote:Op maandag 24 maart 2025 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ook nooit een lang leven gehad. Jeffrey is stinkend jaloers en zij is ehhh ehmm losbandig.
Ja, maar dat heeft ze ook wel aan zichzelf te danken. In tegenstelling tot Mattheus en Jane die ik daarvoor helemaal niets heb zien doen waardoor ze de bons kregen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens, maar op deze manier is wel lullig.
Wat Jordy zegt: Je weet het niet. Over op zijn best 12 dagen kom je er wel achter.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens, maar op deze manier is wel lullig.
Die pasten ook niet bij elkaar. Maar zij is ook niks voor Mattheus. Dat vind ik ook niet bij elkaar passen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond je ze ook eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. Hij is nog zo knulletje
Nee, ook niet. Er zijn verder geen stelletjes uitgekomen deze BB of wel?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die pasten ook niet bij elkaar. Maar zij is ook niks voor Mattheus. Dat vind ik ook niet bij elkaar passen.
Nog niet. Je weet niet wat er na afloop nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Er zijn verder geen stelletjes uitgekomen deze BB of wel?
Had die vorige week moeten denken in plaats van Sharice naaien om die vrijstelling koste wat kost te pakken.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
Jordy denkt als hij niet doorgaat dan hebben de mensen hem daar niet willen hebben.
En als het niet zo is dan is het niet zo. Hij vindt 5 op de bank en dat iedereen thuis op zijn favoriet stemt en wie dat weg moet moet weg, maar dat is wel eerlijk
Dat komt vast goed ,maar uiteraard gaat die band ook veranderen na BB , wat logisch isquote:Op maandag 24 maart 2025 17:47 schreef Ynti het volgende:
Jolien: " ik wil de band met jullie (Matti en Jordy?) behouden"
Lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |