En in die van Jolien...quote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef Lrod01 het volgende:
Mooi al die fok psychologen hier die precies weten hoe Mattheus zich voelt en wat er in zijn hoofd om gaat
Ze hebben weer gnocchi gekregen..quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Lrod01 het volgende:
Gaan ze vandaag weer roti eten of krijgen ze iets anders?
yep ik begreep al dat dat mocht , omdat er verder niets op de stream gebeurd, daar was je al meerdere keren duidelijk over , ik ga dus mee in de discussie, bij dezequote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag daar toch zijn mening over hebben, het is ook niet zo dat een user bepaald of een andere user het er over wil hebben
Ja en nu?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de meeschrijvers, Mattie staat grondig z'n handen te wassen.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Jij bepaald niet wat users wel of niet mogen zeggen daar ging het om.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep ik begreep al dat dat mocht , omdat er verder niets op de stream gebeurd, daar was je al meerdere keren duidelijk over , ik ga dus mee in de discussie, bij deze
trekt hij zijn schort aanquote:
Het moet hier gezien worden op de Cos , anders is het niet waar. vandaar denk ik.quote:
lijkt ook wel alsof man en vrouw geen goeie vrienden van elkaar kunnen zijn ook met de dolletjes ook tussen elkaarquote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mattie heeft een relatie....maar Mattie doet net zo hard mee en dat kan wel? Jeffrey was ‘zijn maat’ toch? Waar is zijn respect dan? It takes to 2 tango..
Ik denk vooral dat je het niet zo zwaar op moet pakken.. dat doen ze zelf namelijk ook niet blijkbaar.. gezien zijn contact met Milena.. want ook daar was hij zelf bij.. Als hij het écht allemaal zo vervelend vindt had hij er wel wat van gezegd.. Blijkbaar vinden zij het beide prima kunnen.. prima toch? Ik heb gezien hoe Mattie in begin met Milena omging, aan elkaar hangen, kleine teasertjes, veel aanrakingen, tegenwoordig is dat onder de jeugd normaal , en wordt dat niet gezien als vreemdgaan, ik ben behoorlijk van deze tijd , ondanks dat ik 57 ben, en snap dat dat tegenwoordig anders is dan vroeger, en dat de jeugd vrijer is. zoals Jolien en Mattie nu met elkaar omgaan is het zelfde als dat Milena en Mattie met elkaar omgingen, Milena was wel iets erger trouwens. Ik zie in beide omgangsvormen geen vreemdgaan, zolang er niet gekust wordt en enkel geouwehoerd, gekieteld, geknuffeld, op elkaar hangen op de bank, zie ik dit als vrije omgang onder jeugdigen. Met de relaties die ze hebben, bemoei ik mij niet mee, dat is buiten BB om, en hoe ze dat gaan uitzoeken na BB, is volledig aan hun. Dat er onder de Fans van BB zulke verschrikkelijke berichten rondgaan, en dat Fans van BB Jolien zulke verschrikkelijke namen geven, daar distantieer ik me van, vind het kinderachtig en walgelijk.
Wil jij voor de grap eens 1 aflevering van deze 2 programma's kijken waar Mattheus in meedeed, dan zie je precies hoe hij over relaties denkt.
Love Island en Ex on the beach..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |