UVmune heeft wel een typische zonnebrandcreme geur toch? Geen parfum iig.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb van LRP die Anthelios uvmune 400 oil fluid voor m'n gezicht. Vind het wel lekker fris ruiken, al heb ik ook wel eens de omschrijving geien van een toiletblokje haha dus smaken verschillen. Etos heeft ze en vaak staan daar wel testertjes.
Verder vind ik Nivea ook altijd wel lekker ruiken, maar weet niet of dat nou nostalgie of echt is
Piz Buin.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:32 schreef herverwijderd het volgende:
Piz Bruin vind ik wel lekker ruiken, niet zo'n weeïg kokosluchtje dat je vaak hebt bij zonnebrandmeuk.
Sommige wel, sommige niet, ik bedoel deze. Ik heb ook een reguliere LRP voor lichaam die is ongeparfumeerd en heeft die typische weeige zonnebrandgeur idd.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
UVmune heeft wel een typische zonnebrandcreme geur toch? Geen parfum iig.
Precies, doet me terugdenken aan simpelere tijden als kind op vakantie. Hoe sterk een geurtje psychologisch kan werken is al bekend natuurlijkquote:De Nivea vind ik wel ok, maar doet me ook denken aan het strand als kind
48 jaar lang gedacht dat dit Piz Bruin heette wtf. Ik heb het een tijd zelfs regelmatig gebruikt.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:10 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
48 jaar lang gedacht dat dit Piz Bruin heette wtf. Ik heb het een tijd zelfs regelmatig gebruikt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 24 maart 2025 11:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb van LRP die Anthelios uvmune 400 oil fluid voor m'n gezicht.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 110quote:Op maandag 24 maart 2025 14:10 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
48 jaar lang gedacht dat dit Piz Bruin heette wtf. Ik heb het een tijd zelfs regelmatig gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |