quote:Op maandag 24 maart 2025 08:36 schreef czvt het volgende:
Blijkbaar bestaan er video's van Jordy die zich reeds winnaar verklaard. Deze zouden gemaakt zijn vóór hij in het huis ging. Is dit echt zo of is dit fake news? Ik heb ze zelf niet gezien maar anderen blijkbaar wel. Iemand?
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat ie premier van Nederland wordt, en het WK voetbal wint ... niet te geleuven allemaal.
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ie laatst genomineerd was deelde zijn moeder een filmpje op fb wat ie zelf van te voren had opgenomen.
Iets als "hallo kijkers, als jullie dit zien, dan ben ik dus genomineerd enz enz."
Misschien heeft ie wel meer van dat soort filmpjes opgenomen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou slechter dan wat er nu zit kan het niet worden
quote:Op maandag 24 maart 2025 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen Mark Rutte er weer neer zetten
DIt heeft allemaal toch niets met de stream te maken? Laten we het hebben over wat we op de streams zien en niet wat er op fb insta of X staatquote:Op maandag 24 maart 2025 08:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Jordy als premier hoeven we nergens meer af te rekenen , we jatten het gewoon, top winkels![]()
Waarom hebben ze vuur vanavond?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:49 schreef Ireth het volgende:
Hé ze hebben hout gekregen voor het vuur vanavond! Stonden kratjes in de voorraadkamer!
misschien om dan op instagram te plaatsen kunnen mensen stemmenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ie laatst genomineerd was deelde zijn moeder een filmpje op fb wat ie zelf van te voren had opgenomen.
Iets als "hallo kijkers, als jullie dit zien, dan ben ik dus genomineerd enz enz."
Misschien heeft ie wel meer van dat soort filmpjes opgenomen.
En Jolien een beetje vogelpoep in de ooghoeken.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Jane is laagjes aan het aanbrengen
Eyeliner laagjes
Mascara laagjes
Foundation laagjes
Dacht ik ook te verstaanquote:Op maandag 24 maart 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Jane nu
Ik had slaappilletjes in
Gezellig denk ik. Gisteren avond zaten ze ook buiten en toen vroegen matti en jordy aan BB of ze nieuw hout mochten krijgen.quote:
Ja veel te veel make up, vind dat niet eens mooiquote:Op maandag 24 maart 2025 08:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En een beetje vogelpoep in de ooghoeken.
Zo jammer al die zooi. Heeft ze helemaal niet nodig.
Plamuren ja. Ga ik ook zo doen maar dan het kozijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Jane is laagjes aan het aanbrengen
Eyeliner laagjes
Mascara laagjes
Foundation laagjes
Beide nietquote:Op maandag 24 maart 2025 08:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Plamuren ja. Ga ik ook zo doen maar dan het kozijn.
Maar in het geval van de dames maakt het ze er niet mooier op, vooral Jolien niet.
hebben ze de laatste 2 a 3 avonden al gezelligquote:
was niet vreemd gedacht ivm die van Mattie en de ballen verstoppenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Jordy had vannacht nog in de prullenbak gekeken of Jane echt het verband verschoond hadhij dacht dat ze een SM had. Ze lag al vroeg in bed en op het moment dat iedereen naar bed was ging zij er uit zegt Jordy
Ze had pijn, zei Sharice haar wond lag open.
Nou dit hoor ik nu ook voor het eerstquote:Op maandag 24 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
Er is niemand die heeft bedacht dat je de appelstroop ook kunt gebruiken om sap van te maken ??
Aangezien ze daar niet veel keuzes hebben qua drinkenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dit hoor ik nu ook voor het eerst
Hoe doe je dat dan, ik heb het echt nog nooit gehoord?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien ze daar niet veel keuzes hebben qua drinken
Zou dit een optie zijn
Ze hebben elke avond een vuurtje , bespreken dan de good vibes, en hebben een dankbaarheids rondjequote:
Warm/kokend water met wat appelstroopquote:Op maandag 24 maart 2025 09:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, ik heb het echt nog nooit gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |