quote:Op maandag 24 maart 2025 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zat te kotsen als mijn relatie nog aan was.
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.quote:
Meer met Hedwig knuffelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.
Geplette katquote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer met Hedwig knuffelen?
Die is weer buiten.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer met Hedwig knuffelen?
Proberen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama ik heb een appje van VGZ met ademhalingsoefeningen, misschien kun je die eens proberen? VGZ Mindfulness
Dat wil iequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wil @:Rival wel op bezoek komen
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou er ook eentje neerzetten maar dacht ik ben beter dan dat.
quote:
Ze was al sinds acht uur gisteravond alleen in de woonkamer dus snap wel dat ze zin had om op pad te gaan.quote:
Meteen duidelijk wat Hedwig van jou denktquote:Op maandag 24 maart 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was al sinds acht uur gisteravond alleen in de woonkamer dus snap wel dat ze zin had om op pad te gaan.
Ik ben haar slaaf.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen duidelijk wat Hedwig van jou denkt
Dat blijktquote:
Kalm blijven Amaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Ik moet echt tot 100 tellen om niet compleet door te draaien hier volgens mij.
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeftquote:
Thanksquote:Op maandag 24 maart 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeft
Kleine moeitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |