Hoezo niet? Mijn IQ ligt boven het gemiddelde.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
Je lijkt mij geen geschikte kandidaat
Een geschikte autodidact had niet dit topic aangemaaktquote:Op zondag 23 maart 2025 19:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn IQ ligt boven het gemiddelde.
Ik denk dat hij het wel kan leren te worden, met wat hulp.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
Je lijkt mij geen geschikte kandidaat
Dit lijkt me inderdaad broodnodig. Op basis van je oevre hier op fok betwijfel ik echter of je in staat bent om dat geheel zelfstandig te doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
aangezien ik mij intellectueel verder wil ontwikkelen.
Wie biedt zich aan dan? De meesten houden er verborgen agenda's op na.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad broodnodig. Op basis van je oevre hier op fok betwijfel ik echter of je in staat bent om dat geheel zelfstandig te doen.
Beide zijn in elk geval beter dan de huidige situatie: TS heeft niks geleerd maar meent alle wijsheid in pacht te hebben.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:04 schreef Akathisia het volgende:
Je kan of heel veel leren en tot de conclusie komen dat je eigenlijk niets weet, of je kan niets leren en ook tot de conclusie komen dat je niets weet. Wat lijkt je nou verstandiger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |