Kroketten lijken ook elk jaar een centimeter korter te worden (krimpflatie).quote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Afgelopen weekend ook, 3,- voor een lullige drinkkroket van 5 cm die meer vet dan vlees was
Mwah. Ligt er aan waar je heen gaat en wat je verwachtingen zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:51 schreef CarbonC het volgende:
Welke gek gaat er dan ook naar de Randstad?
Ik heb hier toevallig een bonnetje in mijn broek van een snackbar in leusden.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
Hi all!
Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen kniepert of een centenneuker
Ik begrijp dat producten duurder worden door hogere kosten voor voedsel, energie en arbeid. Maar vandaag in Leiden schrok ik gewoon wat ik betaalde voor een friet (staat large maar was normaal), bamischijf, en blikje cola. En voor ik het vergeet de mayonaise ook nog
Is dit normaal?
[ afbeelding ]
En dat vind jij veel? Dat zijn standaardprijzen, alle westerse steden hebben zulke prijzen, dan is Nederland nog relatief goedkoop.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een bonnetje in mijn broek van een snackbar in leusden.
koffie verkeerd: 4,15
Fanta Cassis 3,15
Berenklauw 4,30
Tosti hawaii: 6,45
vega kipburger: 8,50
Ja, ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is veel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:20 schreef SlagroomBoy het volgende:
[..]
En dat vind jij veel? Dat zijn standaardprijzen, alle westerse steden hebben zulke prijzen, dan is Nederland nog relatief goedkoop.
Je salaris is de laatste 10 jaar ook niet omhoog gegaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:49 schreef BertV het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is veel.
Dat het onderhand standaardprijzen zijn betekent niet dat het niet veel is.
En nederland is zeker niet relatief goedkoop, kijk alleen maar naar duitsland.
Moet de prijs dan ook niet van een normale friet zijn? Dus een euro minder?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
Hi all!
Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen kniepert of een centenneuker
Ik begrijp dat producten duurder worden door hogere kosten voor voedsel, energie en arbeid. Maar vandaag in Leiden schrok ik gewoon wat ik betaalde voor een friet (staat large maar was normaal), bamischijf, en blikje cola. En voor ik het vergeet de mayonaise ook nog
Is dit normaal?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |