Je draagt nu een mutsje?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:01 schreef holtermans het volgende:
Oh nee.dan blijft er helemaal niets over van het weinige haar bovenop mijn hoofd.Ik draag nu al een mutsje op mijn hoofd uit schaamte.Zelfs hartje zomer.Al vind mijn vrouw zichzelf kapper,graag een echte...
Dit of ga voor de gaylook en neem onnatuurlijk ogende implantaten.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:33 schreef Jahr00n het volgende:
Tondeuse erover. Niets is zo zielig als een man die zijn kaalheid probeert te verbergen
Het gaat van triest naar triester.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:13 schreef holtermans het volgende:
Tja,ik zie wel eens mannen met een geschoren hoofd.Sommigen zien er wel stoer uit.
Maar ik ben niet al te groot.Dat stoere gaat met mij niet lukken.
In de corona periode hebben we een nieuwe best wel dure keuken in ons huis laten zetten.Dat ziet er knap uit.Mijn vrouw was er erg blij mee.
En om de kosten te drukken is ze sinds die tijd mijn haar gaan knippen.
En vanaf die tijd ook van sommige buren.Ieder keer een tientje.Voor de aflossing van de keuken.
Vroeger zei mijn moeder dat ik zo'n knappe vent was.Maar dit heb ik al lang niet meer gehoord.
Graag een goede kapper in de achterhoek.Om te redden wat er te redden valt.
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Je draagt nu een mutsje?
Gewoon blijven doen. Net als Harry Slinger
not gonna happenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
MAA
![]()
![]()
![]()
lekker alles eraf
leuk topic
zou graag een pic van ts zien
|
Forum Opties | |