Ik weet niet. Dat zouden ze zelf wel opgemerkt hebben denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
zou het kunnen dat ze van te voren ooit een liedje door hebben gegeven?
ik bedoel voor het programma begon he. zoals ze ook vaak roepen tijdens een feestje, oh dit nummer heb ik doorgegevenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Dat zouden ze zelf wel opgemerkt hebben denk ik.
ik hoor ze ook niet zeggenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Dat zouden ze zelf wel opgemerkt hebben denk ik.
Ja jordy heeft gezegd welk nummer.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor ze ook niet zeggen
dat is het nummer wat ik heb doorgegeven
dat zou logisch zijn
ik bedoelquote:
vindt dit geen gekke gedachtequote:Op zondag 23 maart 2025 17:02 schreef Folies het volgende:
Als je het goed heb mag je de koptelefoon en blinddoek af en staat er een bekende voor je te dansen.
Ja maar ik het niet want dan zouden ze dat toch wel herinneren. Jordy en Jane dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoel voor het programma begon he. zoals ze ook vaak roepen tijdens een feestje, oh dit nummer heb ik doorgegeven
Stond Jane weer af te luisteren? vanmorgen ook alquote:Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef greysbones het volgende:
Jordy's liedje was duidelijk verkeerd
Er stond een ezel in de gang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:02 schreef Folies het volgende:
Als je het goed heb mag je de koptelefoon en blinddoek af en staat er een bekende voor je te dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |